کد خبر : 1568480 | 22 آبان 1397 ساعت 13:07 | 6.7K بازدید | 0 دیدگاه

تعداد بازیکنان مان کم است اما کیفیت داریم

مهاجری: غیبت کنعانی جلوی سایپا تاثیرگذار است

سرمربی ماشین سازی ابراز امیدواری کرد تیمش مقابل سایپا 3 امتیاز را به دست آورد و با دست پر تهران را ترک کند.

مهاجری: غیبت کنعانی جلوی سایپا تاثیرگذار است

به گزارش "ورزش‌سه"، تیم ماشین سازی تبریز فردا در چارچوب رقابت های هفته دوازدهم لیگ برتر مقابل سایپای تهران قرار می گیرد. رضا مهاجری سرمربی ماشین سازی یکروز قبل از این بازی عنوان کرد: ما خودمان را برای بازی با سایپا آماده می کنیم. می دانیم که کار سختی در تهران داریم اما انشاالله شرایط طوری رقم بخورد که بتوانیم با دست پر تهران را ترک کنیم.


وی ادامه داد: متاسفانه ما مصدومان زیادی داریم و تعداد بازیکنان مان کم است. با این حال تیم مان کیفیت بالایی دارد و این کیفیت به تیم مان انگیزه مان می دهد. با انگیزه زیادی کار می کنیم و الان توانسته ایم با تلاش زیاد خودمان را در کمرکش جدول نگه داریم.


سرمربی ماشین سازی درباره غیبت کنعانی زادگان در بازی با سایپا به دلیل حضور در اردوی تیم ملی بیان کرد: ما خوشحالیم که کنعانی زادگان به تیم ملی دعوت شده و ماشین سازی توانسته به تیم ملی بازیکن بدهد، اما به هر حال او بازیکن باکیفیت ما است و غیبتش در بازی با سایپا اثر می گذارد. هرچند که بچه ها هم قسم شده اند تا بتوانیم در بازی با سایپا 3 امتیاز را بگیریم و برای این منظور همه تلاش مان را خواهیم کرد.


مهاجری در پایان درباره آینده ماشین سازی افزود: ما به دنبال این هستیم تا نیم فصل بتوانیم با جذب چند بازیکن تیم مان را تقویت کنیم و آماده تر از قبل در نیم فصل دوم به میدان برویم. قطعا به دنبال این هستیم تا با جذب نفرات خوب تیم تقویت شود و در نیم فصل دوم نتایجی در شان باشگاه ماشین سازی، فوتبال تبریز و خودمان بگیریم.

 

دیدگاه‌ها