کد خبر : 1568481 | 22 آبان 1397 ساعت 13:12 | 20.5K بازدید | 0 دیدگاه

معمای نیمکت‌نشینی خامس در بایرن مونیخ

نیمکت‌نشینی‌های خامس رودریگز در بایرن مونیخ به یک معما تبدیل شده و رسانه‌های آلمانی دلایل مختلفی را برای نیمکت‌نشینی‌های عجیب این ستاره‌ی کلمبیایی بایرن اعلام می‌کنند.

معمای نیمکت‌نشینی خامس در بایرن مونیخ

به گزارش "ورزش سه"، خامس آخرین بار روز سوم نوامبر در بازی مقابل فرایبورگ 71 دقیقه برای بایرن بازی کرد و پس از آن نه در جدال با آ ا ک آتن در چمپیونزلیگ به میدان رفت و نه در بازی حساس بایرن و دورتموند که این هفته برگزار شد رنگ زمین چمن را دید.

 

این در حالی است که کوواچ می‌توانست از خامس استفاده کند ولی در نهایت تصمیم گرفت او را نیمکت‌نشین کند. سوال اینجا است که آیا کوواچ به دلایل فنی خامس را نیمکت‌نشین کرده یا اینکه نیمکت‌نشینی او دلایل انضباطی دارد؟ ابتدا روزنامه‌‌ی بیلد و همینطور دیگر رسانه‌های آلمانی گزارش دادند که بین خامس از یک طرف و کوواچ و مدیر ورزشی بایرن مونیخ رابطه‌ی پرتنشی در جریان است. آخرین نماد بارز این رابطه‌ی پرتنش از دید روزنامه‌ی بیلد زمانی در مقابل چشم رسانه‌ها قرار گرفت که خامس بعد از بازی بایرن و ماینتس که در آن نیمکت‌نشین شده بود بعد از بازی از دست دادن با صالح حمیدزیچ مدیر ورزشی بایرن خودداری کرد.

 

همچنین به  گزارش بیلد با اینکه کوواچ به بازیکنانش دستور داده پیش از بازیها باید همه در گرم کردن شرکت داشته باشند اما پیش از بازی مقابل آ ا ک در چمپیونزلیگ خامس در زمین ایستاده بود و در حالیکه دستهایش را به سینه زده بود به جای گرم کردن به مانیتور بزرگ ورزشگاه خیره شده بود و از گرم کردن به همراه همبازی‌هایش خودداری می‌کرد. به گزارش بیلد خامس دو هفته قبل هم در بازی مقابل ماینتس دررختکن مانده بود و اصلا برای گرم کردن به زمین نیامده بود.

 

اما صالح حمیدزیچ در گفتگو با شبکه‌ی اسکای همه‌ی ادعاها درباره‌ی تنبیه انضباطی خامس را رد کرد و گفت:" خامس دیر سر تمرین حاضر نشده است. او هفته‌ی پیش به صورت جزئی مصدوم شده بود و مشکلات جزئی داشت".

 

اولی هوینس رئیس بایرن مونیخ هم که بعد از بازی مقابل آ ا اک که خامس در آن حضور نداشت او را از خود بزرگ‌بین خوانده بود اما بعد ادعا کرد که نیمکت‌نشینی ستاره‌ی کلمبیایی هیچ دلیل انضباطی یا غیرفوتبالی نداشته و گفت:" نیمکت‌نشینی خامس فقط به دلایل فوتبالی بوده. شکی نیست که  خامس ستاره‌ای است که وقتی سلامت و آماده باشد در هر تیمی بازی کند بسیار به نفع آن تیم خواهد بود ولی مربی‌ای است که باید در این مورد تصمیم بگیرد و ما همه باید تصمیم مربی را بپذیریم".

 

هوینس در ادامه وقتی با سوال‌های خبرنگاران در مورد گمانه‌زنی‌های رسانه‌ای درباره‌ی علت نیمکت‌نشینی خامس روبرو شد همه‌ی این گمانه‌زنی‌ها را شایعات چرند خواند و بر ادعای خود مبنی بر فوتبالی بودن علت نیمکت‌نشینی ستاره‌ی پرتغالی تاکید کرد.

 

دیدگاه‌ها