کد خبر : 1568484 | 22 آبان 1397 ساعت 12:53 | 26.9K بازدید | 0 دیدگاه

تمجید مانچینی از پیرلو جدید فوتبال ایتالیا

روبرتو مانچینی، سرمربی تیم ملی ایتالیا به تمجید از ساندرو تونالی، ستاره جدید این تیم پرداخت.

تمجید مانچینی از پیرلو جدید فوتبال ایتالیا

به گزارش "ورزش سه"، تونالی با عملکرد استثنایی در تیم برشیا در سری دوم لیگ ایتالیا توانسته توجهات بسیاری را به خود جلب کند، تا جایی که به تیم ملی ایتالیا برای دیدارهای دوستانه با پرتغال و آمریکا دعوت شود. او که از حالا به عنوان پیرلو جدید فوتبال مطرح شده، به نظر آینده درخشانی پیش رو دارد و مانچینی، سرمربی تیم ملی ایتالیا به تمجید از او پرداخت.

 

 

1354460

 

 

سرمربی ایتالیایی گفت:" می‌خواهم بار دیگر تاکید کنم که تونالی بسیار تکینیکی است و جای پیشرفت بسیاری دارد. در طول چند روز آینده سعی می‌کنم بیشتر او را بشناسم."

 

او به همراه تیم برشیا در 11 بازی سری بی به میدان رفته و نمایش خوبی داشته است. او 1 گل و 4 پاس گل به ثبت رسانده و درخشش چشم گیری در این مدت داشته است. با این حال حضور او در ترکیب اصلی آتزوری در دیدارهای پیش رو هنوز مشخص نیست.

 

مانچینی سپس درباره شرایط ایتالیا گفت:" می‌خواهیم روندی پیروزی را پس از دیدار با لهستان ادامه دهیم. می‌توانیم از خیلی جهات بهبود یابیم، به خصوص در گلزنی مقابل دروازه حریف. ما در ابتدا می‌جنگیم. پیروزی همیشه باید هدف ما باشد. هیچ چیز نباید از نظر ما خارج بماند.هنوز زمان داریم که تیم قدرتمندی بسازیم."

 

دیدگاه‌ها