کد خبر : 1568492 | 22 آبان 1397 ساعت 13:32 | 24.6K بازدید | 1 دیدگاه

جو کول کفش‌هایش را آویخت

جو کول، ستاره سابق تیم ملی انگلیس و چلسی، از دنیای فوتبال خداحافظی کرد.

جو کول کفش‌هایش را آویخت

به گزارش "ورزش سه"، جو کول روزهای بسیار خوشی را در دوران اوج فوتبالش در انگلیس سپری کرد و جام‌های بسیاری به همراه چلسی کسب کرد و دو دوره حضور در جام جهانی را به همراه انگلیس تجربه کرد.

 

او که به همراه تیم تامپا بی رودیز در لیگ آمریکا توپ می‌زد و تیمش در رده دوازدهم قرار داشت، در نهایت تصمیم گرفت از میادین فوتبال خداحافظی کند.

 

 

1354472

 

 

او فوتبالش را در تیم وستهام آغاز کرد و با این تیم قهرمان جام اینترتوتو شد، سپس در سال 2003  با حضور رومن آبراموویچ بر صندلی ریاست چلسی، راهی این باشگاه شد. او سه قهرمانی لیگ برتر در استمفوردبریج کسب کرد و همچنین دو قهرمانی جام حذفی و یک قهرمانی جام اتحادیه به دست آورد تا در سال 2010 راهی لیورپول شد. او در لیورپول جامی به دست نیاورد و فصل 12-2011 را به صورت قرضی در لیل سپری کرد. او سپس به وستهام بازگشت، یک دوره در استون ویلا بازی کرد و سپس به تیم کوونتری سیتی پیوست.

 

کول در نهایت در سال 2016 به تیم تامپا اضافه شد و با درخششی که در این تیم داشت، کاندید دریافت بهترین بازیکن لیگ در سال 2017 شده بود.

 

او در بیانیه خداحافظی اش نوشت:" پس از 20 سال بازی کردن به عنوان یک بازیکن حرفه ای، زمان آن رسیده که کفش هایم را بیاویزم. 716 بازی حرفه ای، 104 گل، 7 باشگاه بزرگ از جمله وستهام، چلسی، لیورپول، لیل، استون ویلا، کوونتری سیتی و تامپا بی و همچنین افتخار حضور در تیم ملی انگلیس. این ها برای من یک رویا بود که برآورده شد."

دیدگاه‌ها