کد خبر : 1568505 | 22 آبان 1397 ساعت 14:23 | 23.7K بازدید | 0 دیدگاه

پس از دو بازی با تیم های آسیایی؛

ترینیدادوتوباگو با 12 لژیونر در تهران

تیم ترینیداد و توباگو با 12 بازیکن لژیونر در مقابل ایران قرار خواهد گرفت.

ترینیدادوتوباگو با 12 لژیونر در تهران

به گزارش "ورزش سه"، تیم ملی ایران روز پنج شنبه به مصاف ترینیداد و توباگو خواهد رفت و این بازی در ورزشگاه آزادی برگزار خواهد شد. از این رو حریف ایران با 21 بازیکن به تهران می آید که با نظر دنیس اورنس سرمربی این تیم انتخاب شده اند.

 

اکثر بازیکنان توباگو در خارج از این کشور بازی می کنند که معروف ترینشان در تیم هایی چون دارمشتات آلمان و برخی دیگر هم در لیگ ام ال اس آمریکا حضور دارند. همچنین در لیست این تیم چند بازیکن از لیگ عربستان هم دیده می شود!

 

گلر شماره یک آن ها ماروین فیلیپ است که با 34 سال سن و 67 بازی ملی باتجربه ترین ملی پوش محسوب می شود که در تیم سنترال ترینیداد و توباگو حضور دارد. همچنین جووین جونس مدافع و هافبک این تیم نیز با 7 گل ملی گلزن ترین بازیکن تیم توباگو است.

 

آن ها در آخرین رنکینگ فیفا در رتبه 99 فیفا جای گرفتند و نسبت به بهترین عملکردشان هنوز 63 رده فاصله دارند. نکته جالب این که این تیم قرمزپوش دو بازی اخیرش را برابر دو تیم آسیایی تایلند و امارات برگزار کرد که امارات را برد و به تایلند باخت.

 

اسامی دعوت شدگان برای بازی با ایران به شرح زیر است:

 

 

دروازه بانها:


ماروین فیلیپ (سنترال اف سی – ترینیداد و توباگو)، نیکولاس فرندراپ (سندنس – نروژ)، آدریان فونسنته (پلیس – ترینیداد و توباگو).

 

 

خط دفاعی:


ابرِی دیوید (واسان – فنلاند)، شلدون باتئو (اف سی غیرت – قرقیزستان)، دانیل سیروس (الاورباح – عربستان)، کستون جولیون (ای اس ترنسین – اسلوونی)، کورتیس گنزالس (دیفنس – ترینیداد و توباگو)، آلوین جونز (دابلیو کانکشن – ترینیداد و توباگو)، تریستان هوج (دابلیو کانکشن – ترینیداد و توباگو).

 

 

خط میانی:


جووین جونز (دارمشتات – آلمان)، کوردل کاتو (شارلوت ایندیپندنس – آمریکا)، ناتان لوئیز (ایندی ایلون – آمریکا)، آکیم هامفری (ساندو – ترینیداد وتوباگو)، دوانس موکته (سنترال اف سی – ترینیداد و توباگو)، جومال ویلیامز (دابلیو کانکشن – ترینیداد و توباگو)، لستون پال (سنترال اف سی – ترینیداد و توباگو).

 

 

خط حمله:


خالیم هایلند (الفیصل – عربستان)، آتائولا گوئرا (چارزتون – آمریکا)، لستر پلتیر (المجزل – عربستان)، ایزایاه لی (مونرو – آمریکا)

 

دیدگاه‌ها