کد خبر : 1568561 | 22 آبان 1397 ساعت 18:35 | 16.3K بازدید | 0 دیدگاه

فشنگچی: برای لیگ برتری شدن همه چیز داریم

سرخ پوشان پاکدشت این هفته برد بزرگی در کرمان به دست آوردند تا نشان دهند که جزو گزینه های صعود به لیگ برتر محسوب می شوند.

فشنگچی: برای لیگ برتری شدن همه چیز داریم

به گزارش "ورزش سه"، امیرحسین فشنگچی در خصوص برد مهم تیمش برابر مس کرمان که در زمین حریف به دست آمد گفت: بازی بسیار سختی برابر مس داشتیم و این یک مسابقه 6 امتیازی بود. ما فقط با هدف کسب 3 امتیاز به کرمان رفته بودیم و برد در این بازی برای ما بسیار مهم بود. خدا را شکر که بازی را بردیم تا همچنان در بین تیم های بالای جدول باشیم. مس هم تیم خوبی بود که در این مسابقه دنبال پیروزی بود، البته آنها رو به بازی مستقیم آوردند و فکر می‌کنم شرایط فنی تیم ما در این بازی بهتر بود.


او با اشاره به رقابت چند تیم برای صعود به لیگ برتر عنوان کرد: از همان ابتدا که این تیم بسته شد، هدفی جز صعود به لیگ برتر نداشتیم. این درست است که تیم دیر بسته شد و زمان کمی برای تمرینات تاکتیکی و بدنسازی داشتیم ولی هفته به هفته شرایط بهتری پیدا کردیم. در 4 بازی اخیر هم 10 امتیاز گرفتیم و این در حالی است که باید گل‌گهر را هم در تهران شکست می‌دادیم چون از آنها برتر بودیم. ما با این بازیکنان و البته حضور یک مربی مثل فرهاد کاظمی، جزو شانس‌های مسلم صعود به لیگ برتر هستیم.ما برای لیگ برتری شدن همه چیز داریم و مسئولان باشگاه هم تلاش می کنند تا تیم در آرامش باشد.


کاپیتان استقلال جنوب در پاسخ به این پرسش که آیا احتمال می دهید در دو‌،سه هفته آینده به صدر جدول صعود کنید؟ تصریح کرد: ما بازی به بازی جلو می‌رویم و این هفته هم یک بازی سخت با شهرداری ماهشهر داریم که باید با نهایت قدرت برابر این تیم بازی کنیم و برنده از زمین بیرون بیاییم. به نتایج حریفان هم توجهی نداریم و مسئله مهم این است که خودمان خوب امتیاز بگیریم.

دیدگاه‌ها