کد خبر : 1568588 | 22 آبان 1397 ساعت 20:19 | 39K بازدید | 0 دیدگاه

تاج و لبخندهای سرد روی لبه تیغ(عکس)

رئیس فدراسیون فوتبال بدون تردید برزخی ترین روزهای زندگی خود را پشت سر می گذارد. روزهای که کش و قوس درباره ماندن و یا نماندن وی روی بورس ترین خبر مربوط به این روزهای فوتبال ایران محسوب می شود.

به گزارش "ورزش سه"، دستورالعمل عدم فعالیت مدیران بازنشسته را می توان یک سونامی در عرصه مدیریتی ایران قلمداد کرد. یک سونامی با تعداد بسیار زیادی تلفات و البته تغییرات که در حال به وقوع پیوستن است. شاید زیاد منطقی به نظر نرسد ترکش های این اتفاق به ورزش و خصوصا فوتبال برخورد کند اما گویا این موضوع اتفاق افتاده و باید به زودی شاهد تغییر و تحولاتی در عرصه فوتبال ایران باشیم.


مهمترین اتفاق در این باره اما به مهدی تاج برمی گردد. رئیس فدراسیون فوتبال با تذکراتی در این باره مبنی بر خداحافظی با میز و صندلی خود مواجه شد اما هرگز این موضوع را جدی نگرفت تا اینکه همه چیز به روزهای نهایی برسد. در حالی که دستورالعمل برای وداع مدیران بازنشسته اعلام شده صحبت های رئیس فدراسیون بین المللی فوتبال و همینطور موضع کنفدراسیون فوتبال آسیا نشان می دهد این اتفاق با تعلیق فوتبال ایران به پایان می رسد.


حالا مهدی تاج که به دلیل غیردولتی بودن فدراسیون فوتبال معتقد است همچنان باید در مسند ریاست فدراسیون فوتبال ایران حضور داشته باشد با لبخندهای کاملا اجباری و البته سرد در برزخی ترین روزهای زندگی خود به سر می برد. روزهایی که دقیقا برای او راه رفتن روی لبه تیغ تلقی می شود و می تواند ادامه حضور او و همینطور فدراسیون فوتبال را دستخوش تغییرات عمده کند. بیانیه ای که مجلس شورای اسلامی در ساعات پیش رو اعلام خواهد کرد در کنار اظهارنظر روشن مراجع فوتبالی دنیا درباره این تغییرات، در نهایت باعث شده تا مهدی تاج اینگونه با لبخندی عجیب در انتظار روشن شدن وضعیت خود روی لبه تیغ حرکت کند.

 

1354586

 

1354585

 

دیدگاه‌ها