کد خبر : 1568621 | 23 آبان 1397 ساعت 09:05 | 10.1K بازدید | 0 دیدگاه

دفاع رئیس بایرن از هوملس سرماخورده

هوینس: من هم در فینال جام جهانی 74 تب داشتم

اولی هوینس رئیس بایرن مونیخ از متس هوملس که با وجود سرماخوردگی در بازی مقابل دورتموند بازی کرده بود دفاع کرده و گفت خود او در گذشته در یک بازی ملی بسیار مهم با اینکه تب داشته بازی کرده است.

هوینس: من هم در فینال جام جهانی 74 تب داشتم

به گزارش "ورزش سه"،  از زمان شکست بایرن مونیخ مقابل بوروسیا دورتموند در اولین دِر کلاسیکر فصل، در آلمان انتقادهای زیادی به این تیم وارد شده و همه در تلاش هستند تا یک یا چند نفر را به عنوان مقصرین شکست بایرن مونیخ پیدا کنند. یکی از کسانی که هدف این نکوهش‌ها قرار گرفته متس هوملس بوده که به خاطر بازی کردن با وجود سرماخوردگی با انتقادهای شدیدی مواجه شده است. اما رئیس باشگاه بایرن مونیخ اولی هوینس در مصاحبه با روزنامه‌ی آلمانی آلگماینه زایتونگ به دفاع از مدافع مرکزی تیم خود برخاسته.

 

هوینس برای دفاع از هوملس به یکی از تجربیات دوران بازی خود اشاره می‌کند و می‌گوید شب قبل از فینال جام جهانی 1974 تب 39درجه داشته ولی از ترس اینکه نتواند فردا در فینال بازی کند در این باره به هیچکس چیزی نمی‌گوید. هوینس می‌گوید فکر می‌کند روز فینال هنوز چیزی در حدود 37.5 تا 38 درجه تب داشته است و با همین تب وارد زمین شده و بازی کرده است. هوینس در آن بازی در همان اوایل کار روی یوهان کرویف اسطوره‌ی هلندی خطا کرده و یک پنالتی در اختیار هلندی‌ها قرار می‌دهد که تبدیل به گل می‌شود. از بخت خوب هوینس تب‌دار، هم‌تیمی‌های او موفق می‌شوند این عقب‌افتادگی را جبران کرده و در نهایت 2-1 پیروز شوند و برای دومین بار جام جهانی را به آلمان بیاورند.

 

هوینس در مصاحبه با آلگماینه زایتونگ می‌گوید نیکو کوواچ بین دو نیمه با هوملس صحبت کرده و از او پرسید که آیا می‌خواهد از زمین بیرون بیاید یا نه. کوواچ به هوملس می‌گوید تیم با مشکل مواجه نخواهد شد چون ما نیکلاس سوله را داریم که می‌تواند جای تو را پر کند.

 

1354618

دیدگاه‌ها