کد خبر : 1568629 | 23 آبان 1397 ساعت 09:55 | 12.6K بازدید | 0 دیدگاه

اولین تمرین تیم ملی آلمان در لایپزیش(عکس)

تیم ملی آلمان که خود را برای دیدار دوستانه با روسیه آماده می‌کند اولین جلسه‌ی تمرینی خود را در محل اردوی تیم ملی در شهر لایپزیش آلمان انجام داد.

اولین تمرین تیم ملی آلمان در لایپزیش(عکس)

به گزارش "ورزش سه"، شاگردان یواخیم لوو ابتدا در یک بازی دوستانه به مصاف روسیه خواهند رفت و بعد در چهارچوب رقابتهای لیگ ملتهای یوفا در یک بازی حساس در مقابل هلند قرار خواهند گرفت.

 

آلمان بدون حضور سه بازیکن مهم در لایپزیش اردو زده است. ژروم بواتنگ که یواخیم لوو به او استراحت داده، مارک آندره تر اشتگن که لوو به او هم استراحت داده و در عین حال صحبت‌هایی درباره‌ی مشکل خفیف او از ناحیه‌ی شانه شنیده شده است و همینطور یولیان دراکسلر که سوگوار یکی از اعضای فامیل خود بوده و لوو به او اجازه داده تا در این اردو شرکت نداشته باشد.

 

1354625

 

مانشافت روز جمعه در یک مسابقه‌ی دوستانه به مصاف روسیه خواهد رفت و سه‌شنبه‌ی هفته‌ی آینده در چهارچوب رقابتهای لیگ ملتهای یوفا به مصاف نارنجی‌پوشان هلند خواهد رفت. علاوه بر غایبینی که در بالا به آنها اشاره کردیم مارک اوث بازیکن شالکه هم به دلیل مصدومیت در آخرین لحظه از همراهی با مانشافت بازماند.

 

صبح دیروز 20 بازیکن تیم ملی آلمان در لایپزیش وارد زمین تمرین اختصاصی خود شدند تا اولین تمرین برای دیدار با روسیه را زیر نظر یواخیم لوو و کادر فنی انجام دهند. تنها غایب مانشافت که در ابتدای جلسه‌ی تمرینی توجه خبرنگاران را به خود جلب کرد مارکو رویس بود که به دلیل ضرب‌دیدگی جزئی زانو به او استراحت داده شده بود.

 

1354626

 

بعد از دویدن و گرم کردن، بازیکنان مانشافت زیر نظر کادر فنی به حرکت با توپ مشغول شدند. تیمو ورنر که در شهر لایپزیش و در محیطی آشنا حضور داشت بسیار پرانگیزه و شاداب به نظر می‌رسید. یواخیم لوو که در مقابل روسیه صد و هفتادمین بازی خود با مانشافت به عنوان سرمربی این تیم را پشت سر خواهد گذاشت با دقت در میانه‌ی زمین ایستاده بود و با نگاهی تیزبین تمرین بازیکنانش را اداره و نظارت می‌کرد.

 

1354628

 

1354629

 

1354630

دیدگاه‌ها