کد خبر : 1568633 | 23 آبان 1397 ساعت 10:32 | 20.9K بازدید | 0 دیدگاه

ریکاوری ستاره‌ی بایرن در دوبی با رولزرویس سوپرلوکس

روزنامه‌ی آلمانی بیلد گزارش داد که کورنتین تولیسو ستاره‌ی بایرن مونیخ که از پانزدهم سپتامبر به دلیل پاره شدن رباط صلیبی مصدوم شده برای پشت سر گذاشتن دوران بهبودی خود در دوبی به سر می‌برد.

ریکاوری ستاره‌ی بایرن در دوبی با رولزرویس سوپرلوکس

به گزارش "ورزش سه"، کورنتین تولیسو روز پانزدهم سپتامبر در جریان پیروزی 3-1 بایرن مونیخ مقابل بایر لورکوزن از ناحیه‌ی رباط صلیبی زانوی پای راست خود دچار پارگی شد و پزشکان بایرن مونیخ اعلام کردند مدت قابل توجهی از میادین دور خواهد بود. روزنامه‌ی آلمانی بیلد دیروز گزارش داد تولیسو که تا چندی پیش دوران بهبودی خود را در آلمان سپری می‌کرد مدتی است به دوبی سفر کرده و برای بازگشت هر چه سریعتر به میادین از امکانات لوکس این شهر استفاده می‌کند.

 

بیلد در گزارش خود می‌گوید ظاهراً وضعیت پای تولیسو نسبت به روزهای اول حضور او در آلمان به مراتب بهتر شده چرا که منابع این روزنامه متوجه شده‌اند تولیسو در دوبی با اجاره کردن یک اتوموبیل رولزرویس سوپرلوکس به همراه دوستش عازم گشت و گذار در امارات شده است. به گزارش بیلد اتوموبیل کرایه شده توسط تولیسو مدل Wraith II بوده که 624 اسب بخار توان داشته و حداکثر سرعتش به 320 کیلومتر در ساعت می‌رسد. اتوموبیلی که قیمت اجاره‌اش در هر روز بالغ بر 850 یورو می‌شود.

 

تولیسو که فرانسوی است و به همراه تیم ملی فرانسه جام جهانی روسیه را فتح کرده اخیراً در گفتگو با یک خبرنگار فرانسوی درباره‌ی زمان بازگشتش به میادین فوتبال گفت:" اگر برای بهبود کامل هفت ماه زمان نیاز داشته باشم، عجله نمی‌کنم و تا هر وقت لازم باشد استراحت می‌کنم. می‌خواهم زانویم کاملاً درمان شود. نمی‌خواهم دو ماه زودتر به میادین برگردم تا دوباره مصدوم شوم. دلم نمی‌خواهد همین زانو یا زانوی دیگرم دوباره دچار مشکل شود یا از ناحیه‌ی دیگر آسیب ببینم".

 

1354634

دیدگاه‌ها