کد خبر : 1568685 | 23 آبان 1397 ساعت 13:04 | 5.1K بازدید | 0 دیدگاه

مودریچ و ستاره های کروات در برنامه حمایت از کودکان

لوکا مودریچ، ماتئو کواچیچ و ایوان پریشیچ سه ستاره‌ی بزرگ کروات در کشورشان در یک برنامه‌ی خیریه‌ی کمک به کودکان شرکت کرده و با برقراری تماس تلفنی ناگهانی، عده‌ای از کودکان کروات را غافلگیر کردند.

مودریچ و ستاره های کروات در برنامه حمایت از کودکان

به گزارش "ورزش سه"، سه ستاره‌ی بزرگ فوتبال کرواسی در این برنامه شرکت کرده بودند تا به هدف آن که جمع‌آوری تلفنی اعانه از مردم برای کمک به کودکان محروم و بی‌بضاعت کشور بود مشارکت داشته باشند. علاوه بر این سه فوتبالیست بزرگ، عده‌ی زیادی از قهرمانان المپیک و جهان از رشته‌های مختلف ورزشی در مراسم حضور داشتند تا مردم را به پرداخت مبالغ هر چه بیشتر برای کمک به کودکان سرزمین‌شان تشویق کنند.


با حضور این ورزشکاران نخبه، مسئولین برنامه با اجرای برنامه‌های شاد از آهنگ‌ها، نمایش‌های کمدی و غیره، جوی شاد و مفرح پدید آورده بودند تا با بالا رفتن بیننده‌های تلویزیونی، تعداد کسانی که تلفن‌های خود را برداشته و به کودکان کمک می‌کنند افزایش یابد.


لوکا مودریچ بهترین بازیکن دنیا در این مراسم گفت:" من با آمدن به اینجا سنت نیکو کوواچ و داریا سرنا را ادامه می‌دهم که بنیانگذاران این بنیاد بودند. من و تیم ملی کرواسی سالها است به یک بنیاد حمایت از کودکان مبتلا به بیماری‌های قلبی کمک می‌کنیم. به نظر من کودکان بیشتر از هر کس دیگری به کمک ما نیاز دارند. مطمئنم همه‌ی هواداران ما دست به دست هم می‌دهند تا امشب برای کمک به کودکان نیازمند مبلغ قابل توجهی جمع‌آوری شود".

 

درحالیکه سه ستاره‌ی فوتبال کرواسی در ردیف جلویی صندلی‌ها نشسته بودند فیلمی از داستان درخشش آنها در جام جهانی روسیه پخش شد که اشک آنها و بسیاری دیگر را در کرواسی درآورد. داستان چهل روز تاریخساز و فراموش نشدنی در تاریخ کرواسی که با نایب‌قهرمانی دنیا به پایان رسید. برای اینکه فضا بار دیگر شاد و مفرح شود ماتئو کواچیچ روی صحنه رفت و حرفهایش را اینطور شروع کرد: می‌دانید چرا لیورپول امسال قهرمان انگلیس نمی‌شود؟ چون آنها دژان لوورن را دارند. این کری‌خوانی کواچیچ باعث شد صدای خنده درسالن بلند شود و برنامه‌های شاد بار دیگر از سر گرفته شود.

 

1354679

 

1354681

 

1354682

 

1354678

 

بعد از حدود نیم ساعت نزدیک به 40هزار نفر به برنامه تلفن کرده بودند تا اعانه و کمک پرداخت کنند. آخرین برنامه‌ی این مراسم زمانی کلید خورد که سه ستاره‌ی بزرگ تیم ملی کرواسی روی صحنه رفتند و پشت یک میز نشستند تا به صورت ناگهانی و غیرمنتظره به کودکان کشورشان تلفن کنند و آنها را سورپرایز کنند. لوکا مودریچ، ماتئو کوواچیچ و ایوان پریشیچ تلفن عده‌ای از کودکان کروات را گرفتند و خودشان را معرفی کردند، کودکانی که پیش از آن آرزویشان را صحبت کردن با این فوتبالیستهای بزرگ کشورشان اعلام کرده بودند.

 

دیدگاه‌ها