کد خبر : 1568696 | 23 آبان 1397 ساعت 13:34 | 15.1K بازدید | 0 دیدگاه

لباس آستین بلند دادند اما بازهم سرد است

طاهرخانی: امیدوارم در اردوی تیم امید سرما نخوریم

هافبک ریزنقش پرسپولیس در آخرین اردوی تیم امید با نظر کرانچار حضور یافته است هرچند ممکن است برای بازی با پیکان او نیز به جمع پرسپولیسی ها بازگردد.

طاهرخانی: امیدوارم در اردوی تیم امید سرما نخوریم

به گزارش" ورزش سه" تیم امید ایران براساس برنامه ای که زلاتکو کرانچار سرمربی و حمید استیلی مدیرتیم امید ریخته اند در روزهای فیفا اردوهای خودش را برگزار می کند. حمیدرضا طاهرخانی هافبک جوان پرسپولیس نیز یکی از مدعوین تیم امید برای مقدماتی المپیک توسط زلاتکو کرانچار است. او درباره این اردو گفت:« سه چهار روز است که در اردو هستیم اما به خاطر شرایط آب و هوایی  نتوانستیم تمرینات جدی را برگزار کنیم و در سالن تمرین کردیم.  چمن متاسفانه شرایط خوبی نداشت اما از امروز که آقای کرانچار آمدند امیدوارم که بتوانیم تمرینات خوبی را داشته باشیم و برای حضور در بازی های مهمی که داریم آماده شویم.»

او درباره امکانات این اردو نسبت به اردوهای دیگر گفت:« خب امکاناتمان در این اردو بهتر است اما امیدوارم شرایط اردو به آن چیزی که مدنظر کادرفنی است برسد. الان امکاناتمان بازهم به گونه ای است که ممکن است بچه ها سرما بخورند. هوا سرد است و هرکدام از این بچه ها بعد از اردوی تیم امید باید به تیم های باشگاهی شان بروند و ممکن است سرما بخورند. امیدوارم کسی در این اردو مریض نشود.»


او افزود:«دیروز البته به ما لباس های آستین بلند دادند اما این لباس ها هم گرم نیست و وقتی عرق می کنیم و به اتاق های می رویم به نظر من شرایط به گونه ای است که احتمال سرماخوردگی زیاد است.»


هافبک ریزنقش پرسپولیس درباره حضور با این تیم در فینال لیگ قهرمانان گفت:« خوشحال هستم که توانستیم به فینال برویم اما همانطور که آقا سید( جلال حسینی) گفت شرمنده هواداران شدیم که در سخت ترین شرایط ما را حمایت کردند. امیدوارم بتوانیم سال بعد و سال های آینده جبران کرده و قهرمان شویم.»


طاهرخانی ادامه داد:« ما آخر این ماه با پیکان بازی داریم و چند بازیکن در تیم ملی و چند مصدوم داریم. اگر آقای برانکو به من نیاز داشته باشد و بتوانم بروم می روم و به تیم کمک می کنم.» او درباره عدم حضورش در بازی فینال گفت:« خیلی دوست داشتم در فینال بازی کنم اما آقای برانکو صلاح ندیدند با این حال سعی می کردم از کنار زمین من هم بتوانم به تیم روحیه بدهم. اتفاق بد فینال این بود که محمد انصاری مصدوم شد.»

دیدگاه‌ها