کد خبر : 1568739 | 23 آبان 1397 ساعت 16:52 | 29.8K بازدید | 0 دیدگاه

این را می‌توان از حضور ایرانی ها در اروپا فهمید؛

لارنس: ایران نسبت به ۲۰۰۶ پیشرفت کرده است

دنیس لارنس سرمربی تیم ترینیداد و توباگو می‌گوید چند بازیکن این تیم که در آمریکا و انگلیس بازی می‌کنند، در دیدار با ایران حضور نخواهند داشت.

لارنس: ایران نسبت به ۲۰۰۶ پیشرفت کرده است

به گزارش ورزش سه، سرمربی تیم فوتبال ترینیداد و توباگو در نشست خبری پیش از دیدار با تیم ایران صحبت هایش را اینطور آغاز کرد و گفت: امیدوارم بازی خوبی را در مقابل تیم ملی فوتبال ایران داشته باشیم. ایران جزو تیم ها خوب آسیا است و در بازی قبلی خود مقابل تیم ملی فوتبال بولیوی نتیجه خوبی گرفته است. این تیم در جام جهانی نیز حضور داشته است و این موضوع کیفیت بالای آنها را نشان می دهد.

 

لارنس در مورد لیست تیم ملی ترینیداد و توباگو نیز اظهار داشت: قطعا چند بازیکنمان که در لیگ فوتبال آمریکا و انگلیس حضور دارند را به خاطر مصدومیت در اختیار نخواهیم داشت. اما دیگر بازیکنان اصلی تیممان همراهمان هستند و با ترکیب اصلی مان در این بازی حضور پیدا خواهیم کرد و هدف ما آمادگی برای کوپا آمریکا است. تیم ایران تیم بزرگی است و لازم است که ما با  ترکیب کاملمان اینجا حضور پیدا کنیم.

 

دنیس لارنس در پاسخ به سوالی راجع به کی‌روش هم گفت: کی روش مربی بزرگی است و برای او احترام خاصی قائل هستم.

 

او درباره پیشرفت ایران از جام جهانی ۲۰۰۶ آلمان تاکنون هم عنوان کرد: فوتبال ایران نسبت به 10 سال گذشته با حضور تکنولوژی و اضافه شدن بازیکنان با کیفیت به تیم ملی پیشرفت خوبی داشته است. حضور بازیکنان ایرانی در لیگ های اروپایی نشان می دهد که فوتبال ایران رو به جلو حرکت کرده است و شرایط بهتری پیدا کرده است.

 

وی درباره شناختش نسبت به تیم ایران اظهار داشت: تیم ملی ایران در جام جهانی 2018 روسیه فوتبال خوبی را ارائه داد و این تیم سعی می کند که رو به جلو بازی کند. ما نسبت به فلسفه فوتبالی که کی روش در ذهن دارد شناخت خوبی داریم.

 

سرمربی تیم حریف ایران در پایان به سوالی در این باره که آیا بازیکنی در حد و اندازه یورک اکنون در تیمشان دارند یا خیر گفت: مسلما ما در حال حاضر بازیکنی در سطح دوایت یورک در تیممان نداریم. او فوتبالیست بزرگی بود و در لیگ قهرمانان اروپا نیز حضور داشته است. الان ما تلاش می کنیم تا استعدادهای فوتبال کشورمان را شناسایی کنیم و سعی می کنیم بازیکنان را به آن سطحی که می خواهیم برسانیم.

دیدگاه‌ها