کد خبر : 1568753 | 23 آبان 1397 ساعت 17:43 | 24.6K بازدید | 0 دیدگاه

در نیمه اول پایاپای، در نیمه دوم برتر

علی دایی: می توانستیم حداقل سه گل بزنیم

سرمربی تیم فوتبال سایپا، گفت: با توجه وضعیت زمین پاس قوامین، کار برای دو تیم سخت بود در نیمه اول بازی یک مقدار پایاپای بود اما سایپا در نیمه دوم بهتر از ماشین‌سازی عمل کرد.

علی دایی: می توانستیم حداقل سه گل بزنیم

به گزارش "ورزش سه"، علی دایی در نشست خبری بعد از دیدار مقابل ماشین سازی و کسب تساوی بدون گل مقابل این تیم گفت: بازی خیلی سختی بود. با توجه به این زمین خراب، کار برای دو تیم سخت بود. در هر دو نیمه بهتر از ماشین‌سازی بودیم. در نیمه اول یک مقدار بازی پایاپای بود اما در نیمه دوم ما کاملا برتر بودیم. متاسفانه قدر موقعیت‌هایمان را ندانستیم. می‌توانستیم در نیمه دوم حداقل سه گل بزنیم اما بازی با تساوی به پایان رسید.


وی در مورد اینکه چرا عباسیان را تعویض کرد، گفت: من تشخیص دادم که عباسیان تعویض شود و به یک بازیکن جوان بازی دادم تا در این زمین بد راحت‌تر کار کند.


سرمربی سایپا در مورد شرایط بد زمین گفت: متاسفانه نتوانستند باران را خوب مهار کنند و این وضعیت به وجود آمد. بارش باران کار را سخت کرد. در مسابقات قبلی این مشکل نبود. حتی ما یک روز قبل از بازی به اینجا آمدیم تا یک جلسه تمرین کنیم اما چون وضعیت بد بود تمرین نکردیم. اگر تمرین کرده بودیم که الان وضعیت زمین واویلا بود. دوست داریم روی زمین بازی کنیم. زمانی که توپ را کنار زمین هم می‌بردیم سانتر کردن سخت بود.  بی شک اگر دیدار های بعدی تیممان در این زمین برگزار شود به ما لطمه وارد خواهد شد و شاهد آن بودید که بسیاری از حملات ما از جناحین به دلیل کیفیت پایین زمین با سانتر خوب بازیکنانم همراه نبود.

دیدگاه‌ها