کد خبر : 1568774 | 23 آبان 1397 ساعت 19:26 | 104.2K بازدید | 0 دیدگاه

یاغی بارسلونا؛ گران ترین خرید تاریخ لیورپول؟

لیورپول در ماه ژانویه برای جذب عثمان دمبله وارد عمل خواهد شد و ممکن است این ستاره فرانسوی گران ترین خرید زمستانی لقب گیرد.

یاغی بارسلونا؛ گران ترین خرید تاریخ لیورپول؟

 

به گزارش "ورزش سه"، وضعیت عثمان دمبله در بارسلونا پیچیده شده و مهاجم فرانسوی در رختکن این تیم مشکل دارد. دمبله هنوز با قوانین باشگاه سازگار نشده و با تاخیرهای مداوم و همچنین رفتارهای عجیب و غریب شرایط را دشوار ساخته و به همین دلیل گزینه فروش او حالا مطرح شده است.

 

1349731

 

حالا دیلی میل مدعی شد باشگاه لیورپول قصد دارد با ارائه پیشنهاد 85 میلیون پوندی، گران ترین خرید تاریخ خود را انجام داده و عثمان دمبله را در همین زمستان امسال به خدمت گیرد.

 

بارسلونا تابستان سال قبل 105 میلیون یورو به اضافه 40 میلیون دلار پاداش که 10 میلیون آن تا همین حالا پرداخت شده برای جذب دمبله به عنوان جانشین نیمار داد اما صبر باشگاه دیگر به سر آمده و آنها دیگر نمی خواهد تاخیر و مشکلات بیشتری را تحمل کند.

 

کلوپ معتقد است برای فتح جنگ قهرمانی با تیم هایی مانند منچسترسیتی و چلسی، تیمش در نیم فصل دوم نیاز به تقویت دارد و علیرغم در اختیار داشتن بازیکنانی چون محمد صلاح، سادیو مانه، روبرتو فرمینو و دنیل استوریچ، او علاقمند به جذب عثمان دمبله هم است.

دیدگاه‌ها