کد خبر : 1568844 | 24 آبان 1397 ساعت 10:36 | 8.3K بازدید | 0 دیدگاه

سهم دختران اراکی در شکست ستاره های والیبال(عکس)

تیم والیبال شهروند اراک در شرایطی برابر تیم پرستاره خاتم اردکان به برتری رسید که از حمایت تماشاگران پرشماری از جمله زنان شهر خود بهره می برد.

به گزارش "ورزش سه"، روز گذشته در یکی از بازی های جذاب و دیدنی هفته هفتم لیگ برتر والیبال شهروند اراک و خاتم اردکان به مصاف هم رفتند. اراکی ها که تازه به لیگ والیبال پای گذاشتند، در بازی های خانگی تیم ترسناکی به حساب می آیند چون از حمایت تماشاگران خودی برخوردار هستند.


جالب اینکه بخشی از سکوهای سالن اراک به تماشاگران زن اختصاص دارد که با حمایت پرشور آنها هم مواجه می شود. دیروز هم سالن مملو از تماشاگر بود و در شرایطی که کار به ست پنجم کشید، تماشاگران اراکی سهم بزرگی در هدایت تیمشان به سوی پیروزی داشتند.

 

1354837


این پیروزی در شرایطی به دست آمد که خاتم اردکان ستاره هایی مثل شهرام محمودی، فرهاد نظری افشار، مهدی مرندی، محمدطاهر وادی و عادل غلامی را در ترکیب خود دارد.


به نظر می رسد با اینکه در تهران حضور تماشاگران زن با حساسیت زیادی صورت می پذیرد و در مواقع ورود آنها به سالن تمهیدات ویژه ای اندیشیده می شود، در برخی از شهرستان ها از جمله همین اراک دختران علاقه مند به والیبال خیلی راحت و بدون مشکل به سالن می روند و تیم شهر خود را تشویق می کنند. 

 

1354838


شاید این اتفاق عامل مهمی در خیلی از سالن ها باشد تا سکوها از الفاظ ناشایست استفاده نکنند و حتی بازی ها مثل سال های قبلی به جنجال کشیده نشود.

 

1354839

دیدگاه‌ها