کد خبر : 1568892 | 24 آبان 1397 ساعت 12:44 | 10.5K بازدید | 0 دیدگاه

لشکر مصدومان آلمان و ترکیب احتمالی مقابل روسیه

آلمان امشب در شهر لایپزیش در حالی به مصاف روسیه، تیم راه‌یافته به مرحله‌ی یک‌چهارم نهایی جام جهانی می‌رود که عده‌ی زیادی از ستاره‌های مهم خود را در اختیار نخواهد داشت.

لشکر مصدومان آلمان و ترکیب احتمالی مقابل روسیه

به گزارش "ورزش سه"، یواخیم لوو سرمربی آلمان اعلام کرده که در مقابل روسیه از مارکو رویس و تونی کروس دو نفر از ستاره‌های بزرگ مانشافت استفاده نخواهد کرد و کارشناسان احتمال می‌دهند علت این تصمیم لوو اهمیت بازی بعدی مانشافت در مقابل هلند در چهارچوب رقابتهای لیگ ملتهای یوفا بوده که هفته‌ی آینده برگزار می‌شود. 

 

درحالیکه رویس به دلیل ضرب‌دیدگی پا در آخرین جلسه‌ی تمرین مانشافت حضور نداشت و منابع نزدیک به تیم ملی آلمان می‌گویند سرمربی این تیم نمی‌خواهد با استفاده از رویس مقابل روسیه ریسک کرده و او را برای بازی مقابل هلند از دست بدهد. اما تونی کروس ستاره‌ی رئال مادرید هنوز به اردوی مانشافت ملحق نشده است. 

 

یواخیم لوو درباره‌ی غیبت این دو ستاره‌ی بزرگ تیمش گفت:" مارکو رویس طبق برنامه قرار است روز پنج‌شنبه صبح، تمرینهای خود را با دویدن نرم شروع کند و تمرینات سبکی در کنار تیم انجام دهد ولی از الان نمی‌توانیم درباره‌ی وضعیت او نظر قطعی بدهیم و باید منتظر بمانیم و ببینیم چه پیش می‌آید. اما در مورد تونی کروس باید بگویم که به او چند روز مرخصی داده شده است". 

 

تیم ملی آلمان که در هفت بازی اخیر خود تنها دو پیروزی بدست آورده در مقابل روسیه مارک‌آندره تراشتگن دروازه‌بان بارسا و ژروم بواتنگ مدافع بایرن مونیخ را به همراه ندارد. لوو به این دو ستاره استراحت داده و معتقد است آنها به این استراحت نیاز دارند. یولیان دراکسلر بازیکن پاری سن ژرمن هم که سوگوار یکی از اعضای خانواده‌اش است از یواخیم لوو اجازه گرفته که در این بازی حضور نداشته باشد. 


مارک اوث بازیکن شالکه هم به دلیل مصدومیت در اردوی مانشافت نیست و امره جان ستاره‌ی ترک‌تبار هم به دلیل مشکلات بدنی به اردوی تیم ملی آلمان دعوت نشده است. 

 

مانوئل نویر، برند لنو و کوین تراپ سه دروازه‌بان آلمان برای بازی مقابل روسیه هستند و انتظار می‌رود جای خالی بواتنگ توسط آنتونیو رودیگر مدافع چلسی پر شود. رودیگر احتمالاً در کنار نیکلاس سوله قرار خواد گرفت و تیلو کهرر و نیکو شولتز هم به احتمال زیاد به عنوان مدافعین کناری وارد زمین خواهند شد.

 

جاشوا کیمیچ که این اواخر از سوی لوو به عنوان هافبک به میدان فرستاده شده این بار هم احتمالاً نقش هافبک دفاعی راست را بازی خواهد کرد و سباستین رودی در سمت چپ او بازی خواهد کرد. سرژ گنابری، لروی سانه، لئون گورتزکا و توماس مولر ستاره‌هایی هستند که برای بدست آوردن یکی از سه پست هافبک مانشافت که پشت سر تیمو ورنر تک‌مهاجم تیم قرار خواهند گرفت رقابت خواهند کرد.

 

1354916

دیدگاه‌ها