کد خبر : 1568898 | 24 آبان 1397 ساعت 13:14 | 20.6K بازدید | 0 دیدگاه

کریستن اریکسن:

گرت بیل نزدیک به مسی و رونالدو است

کریستن اریکسن، هافبک خلاق تیم ملی دانمارک به ستایش از عملکرد گرت بیل پرداخت.

گرت بیل نزدیک به مسی و رونالدو است

به گزارش "ورزش سه"، فردا شب 2 تیم ولز و دانمارک در لیگ  ملت های اروپا به مصاف هم می روند و اریکسن معتقد است گرت بیل در زمره بازیکنان نزدیک مسی و رونالدو قرار دارد.

 

کریستن اریکسن گفت: "هیچ کس در جهان مانند مسی یا رونالدو نیست، اما گرت بیل در بین گروهی قرار دارد که خیلی به این 2 بازیکن نزدیک هستند. گرت بیل برای مدت زمان طولانی در رئال مادرید بازی کرده و همیشه بسیار خوب کار کرده است.

 

1239393

 

او برای هر تیمی که بازی می کند مفید بوده و با عملکرد سریع خود می تواند تضمین دهنده به ثمر رسیدن چند گل برای شما باشد. در فوتبال جهانی همه چیز معطوف به گل زده است و گرت بیل به خوبی این کار را انجام می دهد.

 

ما بازی ولز در برابر ایرلند در اولین بازی که ولز 1-4 پیروز شده را دیدیم و آنها نمایشی فوق العاده ارائه دادند. آنها در جناحین دارای بازیکنان جوان و سریع بوده و در حمله بسیار موفق هستند.

 

ولز در صورت برنده شدن در دیدار روز جمعه صدرنشین گروه خواهد شد. قرار است یک بازی خوب در یک فضای مناسب و در استادیوم مملو از تماشاگر برگزار شود و این بازی ها حس بهتری نسبت به مسابقات دوستانه دارد. در دیدار قبلی برابر ولز آنها مجبور به آمدن از دانمارک بوده و من فکر می کنم بازیکنان ولز خسته بودند اما این بار بازی متفاوت خواهد بود."

دیدگاه‌ها