کد خبر : 1568931 | 24 آبان 1397 ساعت 14:45 | 37.5K بازدید | 0 دیدگاه

ما و سایپا هردو زیر توپ زدیم!

کریمی: اتفاق خاصی نیفتاد که دایی ناراحت باشد

هافبک تیم ماشین سازی اعتقاد دارد تیمش در نیم فصل دوم شرایط بهتری پیدا خواهد کرد.

کریمی: اتفاق خاصی نیفتاد که دایی ناراحت باشد

به گزارش ورزش سه، فرید بهزادی کریمی بعد از دیدار ماشین سازی و سایپا که به تساوی بدون گل به پایان رسید، عنوان کرد: ماشین سازی بازیکنان مصدوم زیادی دارد و تیم ما مقابل سایپا کمبود بازیکن داشت. حتی برخی نفراتی هم که در ترکیب حضور داشتند تا حدی آسیب دیده بودند و به همین دلیل و از طرفی کیفیت زمین شرایط تیم ماشین سازی در اواخر بازی تحلیل رفت.


وی ادامه داد: کیفیت زمین دستگردی شرایط بازی را به هم ریخته بود و هر ۲ تیم مجبور بودند زیر توپ بزنند‌ البته ماشین سازی بیشتر روی زمین بازی می کرد و موقعیت هایی هم خلق کردیم که نتوانستیم از آنها استفاده کنیم. با این وجود سایپا در لحظات پایانی ۲ موقعیت داشت که خوشبختانه از آنها بهره نبرد.


هافبک ماشین سازی درباره اعتراض های علی دایی به عملکرد داور بازی تاکید کرد: یکی از بازی هایی بود که بهترین عملکرد را از داور دیدم و علی صفایی خوب قضاوت کرد. صحنه خاصی درون محوطه جریمه ۲ تیم اتفاق نیفتاد که کادرفنی سایپا معترض باشد. داور به تمام صحنه ها نزدیک بود.


بهزادی کریمی درباره تقویت ماشین سازی در نیم فصل افزود:  این امر جزو تخصص مربی تیم است و با توجه به تجارب رضا مهاجری، او خوب می داند ماشین سازی در چه پست هایی نیاز به جذب بازیکن دارد.تیم ما در نیم فصل اول مصدومان زیادی داشت و انشاالله با ترمیم نقاط ضعف نیم فصل دوم را با قدرت ادامه دهیم.

دیدگاه‌ها