کد خبر : 1568981 | 24 آبان 1397 ساعت 17:55 | 15.2K بازدید | 0 دیدگاه

آسنسیو: نیاز به حمایت بیشتری در رئال دارم

مصاحبه روز سه شنبه مارکو آسنسیو، ستاره جوان رئال، بازتاب فراوانی در رسانه های اسپانیا داشت.

آسنسیو: نیاز به حمایت بیشتری در رئال دارم

به گزارش "ورزش سه"، آسنسیو تابستان 2016 بود که با گل خود در سوپرکاپ اروپا به سویا، مشهور شد. او در دو سال گذشته پدیده رئال مادرید بوده و بسیاری حتی معتقدند می تواند روزی برنده توپ طلا شود.

پس از جدایی رونالدو، به نظر می رسید که آسنسیو از این فرصت طلایی استفاده کرده و به بازیکنی ثابت در رئال تبدیل شود اما ثبت تنها سه گل در 17 بازی سبب شد تا بسیاری نسبت به او ناامید شده و ادعای قبلی خود را پس بگیرند. آسنسیو در دو بازی اخیر رئال به نیمکت تبعید شده و باید دید چه زمانی به فرم واقعی خود بازخواهد گشت.

 

 

1355012

 

 

آسنسیو دو روز پیش در مصاحبه با خبرنگاران گفت که او خودش را در حدی نمی بیند که بخواهد رئال را در بحران ها رهبری کند و اینکه ستاره های بزرگتر از او در تیم حضور دارند که این وظیفه بر دوش آنهاست. ادعایی که بازتاب منفی زیادی در رسانه ها داشت.

برای مثال راموس و رائول هر کدام زمانی که هم سن آسنسیو بودند، در رئال بازیکن باشخصیت و پرنفوذی محسوب می شدند و به همین دلیل مطرح شدن این ادعا از سوی آسنسیو برای بسیاری پذیرفتنی نیست.

 

ستاره اهل مایورکا در مصاحبه جدید خود با تلویزیون ملی اسپانیا بار دیگر بر ادعای خود پافشاری کرد و گفت:« برای کمک به تیم و رساندن باشگاه به موفقیت انگیزه و شور و شوق بالایی دارم. اینکه در تیم احساس اهمیت بیشتری کنم. برای این مهم نیاز به اعتماد و اطمینان بیشتری دارم. اینکه از من حمایت بشود و مسئولیت های بیشتری به من بدهند.»

 

دیدگاه‌ها