کد خبر : 1568986 | 24 آبان 1397 ساعت 18:15 | 90.4K بازدید | 0 دیدگاه

تلافی به سبک سرمربی تیم ملی؛

پاسخ رد 15 سرمربی به درخواست کی‌روش

در شرایطی که پیش از دیدار امروز تیم ملی، بیانیه‌ای از سوی کارلوس کی‌روش برای دعوت از سرمربیان باشگاهی برای تماشای دیدار امروز منتشر شده بود، تنها شفر در استادیم آزادی حاضر شد.

پاسخ رد 15 سرمربی به درخواست کی‌روش

به گزارش “ورزش سه”، سرمربی تیم ملی ایران که قصد داشت پیش از حضور تیمش در جام ملت‌های آسیا، پای سرمربیان تیم‌های باشگاهی را به ورزشگاه آزادی و برای تماشای دیدار ایران باز کند، در این راه ناکام ماند و وینفرد شفر تنها سرمربی لیگ برتری است که به سبک گذشته در ورزشگاه آزادی حاضر شد.


عدم حضور اکثریت سرمربیان لیگ برتری بیشتر به نظر می‌رسد به دلیل بی توجهی کارلوس کی‌روش به بازی‌های لیگ برتر باشد؛ جایی که سرمربی پرتغالی نیز طی ماه‌های اخیر در هیچ کدام از بازی‌ها برای بررسی شرایط و نظارت بر عملکرد بازیکنان حضور نیافته است و اکنون این فرصت برای مربیان باشگاهی نیز شکل گرفت تا پاسخ آن را بدهند.


هرچند با تعطیلی لیگ برتر و تمرینات بیشتر باشگاه‌ها نیز برخی مربیان همچون برانکو ایوانکوویچ نیز به کشورشان سفر کرده‌ و قادر به حضور در این بازی نبود و البته نباید فراموش کنیم که بسیاری از مربیان نیز در فاصله چند ساعت تا شروع مسابقه نمی توانستند خود را به این دیدار برسانند.

دیدگاه‌ها