کد خبر : 1569110 | 25 آبان 1397 ساعت 12:53 | 12.7K بازدید | 0 دیدگاه

ونگر: من بازنشسته نیستم!

آرسن ونگر، سرمربی سابق آرسنال تاکید کرد که بازنشسته نشده و منتظر است که به دنیای مربی گری بازگردد.

ونگر: من بازنشسته نیستم!

به گزارش "ورزش سه"، سرمربی فرانسوی پس از 22 سال حضور روی نیمکت آرسنال، در این تابستان از هدایت این تیم کنار کشید و هنوز با تیمی به توافق نرسیده که هدایتش را برعهده بگیرد. پس از اخراج لوپتگی، شایعات در مورد حضور او روی نیمکت رئال مطرح شد که در نهایت سولاری به عنوان سرمربی رئال انتخاب شد. شایعاتی در مورد حضور او روی نیمکت بایرن، میلان و فولام نیز شنیده می‌شد. حال ونگر مدعی شد که منتظر فرصت است که به دنیای مربی گری بازگردد.

 

 

1306571

 

 

او گفت:" احساس نمی‌کنم بازنشسته شده ام ولی از اینکه رقابتی برایم وجود ندارد ناراحتم. من ذاتا انسان رقابت  طلبی هستم و دلم برای این حس تنگ شده است. راستش را بخواهید، دلم برای خیلی چیزها هم تنگ نشده است، مثل اتفاقات داخل و خارج زمین که باید با آنها دست و پنجه نرم کنید. ولی البته، روز بازی، رقابت، دستاورد، احساسات، بالا و پایین ها و ... چیزهایی هستند که دلتنگشان هستم.

کار من تمام نشده است. مردم همیشه می‌خواهند کار شما را تمام کنند، بگویند بازنشسته شده اید یا تمام شده اید. مردم همیشه می‌خواهند کار شما را تمام کنند وقتی که سنتان بالاتر می‌رود. ولی تا وقتی که احساسش در بدنم وجود داشته باشد، پیش خواهم رفت."

دیدگاه‌ها