کد خبر : 1569126 | 25 آبان 1397 ساعت 13:53 | 22.4K بازدید | 0 دیدگاه

کاپیتان راموس به گل شماره صد رسید

سرخیو راموس، کاپیتان تیم ملی اسپانیا و رئال مادرید، شب گذشته صدمین گل دوران فوتبالش را به ثمر رساند.

کاپیتان راموس به گل شماره صد رسید

به گزارش "ورزش سه"، راموس که همواره به گلزنی شهرت داشته، رکورد فوق العاده ای را در این مدت به ثبت رسانده است. او از سال 2003 در سطح اول فوتبال معرفی شد و گلزنی را از همان موقع آغاز کرد. در  فصل اول حضورش در تیم دوم سویا، 2 گل به ثمر رساند، سپس به تیم اصلی رسید و در فصل اول حضورش در لالیگا، 3 گل به ثمر رساند. فصل بعد او راهی رئال مادرید شد و در اولین فصل حضورش در پیراهن رئال موفق شد 6 گل به ثمر برساند. در سه فصل پس از آن نیز 6 گل به ثمر رساند.

 

 

1355183

 

 

در فصل 10-2009، با پیوستن ستاره های بزرگی مثل رونالدو و کاکا به رئال، نقش گلزنی راموس کمی کمرنگ تر شد و او در آن فصل 4 گل به ثمر رساند. در دو فصل پس از آن نیز راموس توانست 4 گل دیگر به ثمر برساند.

 

در فصل آخر مورینیو، راموس 5 گل زد و با حضور آنچلوتی، بار دیگر نقش او در گلزنی پررنگ شد، به خصوص که در فینال و نیمه نهایی چمپیونزلیگ، گل‌های مهمی به ثمر رساند. او در آن فصل در مجموع 7 گل زد و فصل بعد نیز توانست 7 گل دیگر به ثمر برساند.

 

 

1355185

 

 

پس از تغییرات گسترده در رئال و حضور بنیتس و اخراج او و در نهایت حضور زیدان، راموس که به خاطر مصدومیت، کمتر از دیگر فصول بازی کرده بود، 3 گل به ثمر رساند اما در دومین فصل حضور زیدان که فصل بسیار موفقی برای رئال بود و لالیگا و چمپیونزلیگ توسط این تیم فتح شد، راموس رکورد شکست و 10 گل به ثمر رساند. او در فصل آخر زیدان نیز 5 گل زد و امسال نیز عالی کار کرده و تا به اینجا، 5 گل زده است.

 

البته جدایی رونالدو و محول شدن وظیفه پنالتی زدن به راموس، در بهبود آمارش بسیار موثر بوده است. بدین ترتیب، او 83 گل باشگاهی به ثمر رسانده و با گلی که دیشب برای تیم ملی اسپانیا زد، آمار گل‌های ملی خود را به 17 رساند تا در مجموع، صدمین گل دوران فوتبالش را به ثمر رسانده باشد که برای یک مدافع آماری استثنایی است.

 

همچنین راموس اولین مدافع تاریخ اسپانیاست که در 4 بازی پیاپی موفق به گلزنی شده است. او مقابل کرواسی، ولز، انگلیس و بار دیگر کرواسی، 4 گل زده و باید دید تا کجا می‌تواند این روند عالی را ادامه دهد.

دیدگاه‌ها