کد خبر : 1569132 | 25 آبان 1397 ساعت 15:05 | 30.8K بازدید | 0 دیدگاه

فتحی: به تغییر رای سوپر جام خوش‌بین هستیم

سرپرست باشگاه استقلال می گوید سازمان لیگ صلاحیت سه بر صفر اعلام کردن نتیجه مسابقه را نداشته است.

فتحی: به تغییر رای سوپر جام خوش‌بین هستیم

به گزارش "ورزش سه"، امیرحسین فتحی سرپرست باشگاه استقلال در گفت و گوی تلویزیونی درباره موضوع سوپر جام صحبت های جدیدی را طرح کرده است. فتحی در بخش اول صحبت های خود درباره شانس بازگشت رای برای استقلال، بیان کرد: بعد از حضور در استقلال با شفافیت و صداقت کامل صحبت کردم و یک لحظه و یک جمله بی صداقت صحبت نکردم. از روزی که به استقلال آمدم، نتیجه سه بر صفر شده بود و من خیلی زود پیگیری را آغاز کردم. به دوستان نیز گفتم اگر رای درست و خواسته صحیح باشگاه استقلال اجابت نشود، ما به مراجع بالاتر مراجعه می کنیم و به دادگاه cas شکایت کردیم.

 

وی ادامه داد: لایحه دفاعی ما 24 صفحه است. سازمان لیگ فاقد صلاحیت برای اعلام کردن نتیجه بازی است و اگر این را اعلام نمی کردند، شاید ما بر می گشتیم و بازی می کردیم. ما یک لایحه مفصل و با استناد به بحث حقوقی به دادگاه عالی ورزش ارائه کردیم. خیلی به این موضوع خوش بین هستیم که رای به نفع استقلال صادر شود. فدراسیون و سازمان لیگ از دادگاه عالی ورزش درخواست کرده تا فرصت 2ماهه برای بررسی داشته باشد اما دادگاه عالی ورزش ضمن مخالفت، تنها 7 روز فرصت داده است.


سرپرست باشگاه استقلال درباره پیگیری خود در این پرونده، تصریح کرد: من این موضوع را پیگیر هستیم. ما مامور به تکلیف هستیم و مامور به نتیجه نیستیم اما بدانید ما تمام تلاش خود را می کنیم. با وکلای بین المللی زیادی صحبت کردیم و امیدواری نتیجه درست شود.


او در ادامه ضمن انتقاد از تصمیم سازمان لیگ برای اهدای جام به پرسپولیس، گفت: سازمان لیگ در این خصوص کم لطفی و بی تدبیری کرد و باید صبر می کردند تا نتیجه دادگاه اعلام شود و سپس باید جام را اهدا می کردند. سه ماه گذشته بود و جام را اهدا نکردند و اگر یک مدت دیگر صبر می کردند و جام را بعد از رای این دادگاه اهدا می کردند، خیلی بهتر بود.

 

دیدگاه‌ها