کد خبر : 1569139 | 25 آبان 1397 ساعت 15:30 | 36.3K بازدید | 0 دیدگاه

گزارش؛

ایسکو؛ بی اعتمادی در رئال؛ سقوط آزاد در لاروخا

عملکرد ضعیف ایسکو در بازی شب گذشته اسپانیا و کرواسی با انتقاد کارشناسان فوتبال این کشور روبرو شده است.

ایسکو؛ بی اعتمادی در رئال؛ سقوط آزاد در لاروخا

به گزارش "ورزش سه"، اسپانیا در دیداری که به پیروزی در آن نیاز داشت، در نهایت 3-2 به کرواسی باخت تا امیدهایش برای صعود به نیمه نهایی لیگ ملت های اروپا اندک شود.

چند ستاره اسپانیا در این بازی از روزهای درخشان خود فاصله داشتند و به خصوص نمایش ایسکو انتقادات زیادی را باعث شده است. اکنون بسیاری به سولاری برای نیمکت نشین کردن او در رئال حق می دهند.

 

 

1355198

 

 

ایسکو از زمان حضور سولاری روی نیمکت رئال، تنها 51 دقیقه به میدان رفته؛ در حالی که با لوپتگی او در هر شرایطی بازیکن ثابت بود. جراحی آپاندیس که او را یک ماه به دور از میادین نگاه داشت، می تواند عامل اصلی افت او ارزیابی شود ولی نگاهی به آمار ایسکو در 5 سال و نیم گذشته که برای رئال بازی می کند، نشان می دهد که او هرگز و در زمان هیچ مربی غیر از لوپتگی نتوانسته به بازیکنی همیشه ثابت در ترکیب رئال تبدیل شود.

نه در زمان آنچلوتی، نه بنیتس و نه زیدان. او اکنون باید برای متقاعد کردن سولاری تلاش کند.

 

 

1203167

 

 

ایسکو که 26 سال دارد و دو سال پیش  زمزمه های رفتن او به بارسا نیز شنیده می شد ولی در نهایت قراردادش را تمدید کرد،  178 بار به عنوان بازیکن ثابت برای رئال به میدان رفته و در 116 مورد تعویض شده است یعنی در 65 درصد مواقع. او از 252 بازی رسمی که برای رئال به میدان رفته، تنها در 62 بازی تمام 90 دقیقه را در میدان حاضر بوده است(25 درصد بازی ها).

 

زیدان بیش از هر مربی ایسکو را در بازی ها تعویض کرد(60 بار) و در زمان آنچلوتی نیز 41 بار مجبور  به ترک زمین پیش از 90 دقیقه شد. بنیتس در دوران کوتاه حضورش در رئال نیز شش بار ایسکو را تعویض کرد. با لوپتگی او 647 دقیقه در زمین حاضر بود و 4 بازی را  به دلیل جراحی از دست داد و پس از آن دیگر نتوانسته به فرم همیشگی خود برگردد.

 

 

1323080

 

 

در زمان سولاری ایسکو 34 دقیقه برابر وایادولید و 17 دقیقه نیز برابر ویکتوریا پلژن به میدان رفت. آخرین بازی کامل او برای رئال به ال کلاسیکوی  اخیر و در شکست 5-1 برابر بارسا بر می گردد.

 

بسیاری معتقدند که اگر شرایط ایسکو در رئال با سولاری تغییری نکند، باشگاه فصل بعد در صورت رسیدن یک پیشنهاد خوب با فروشش موافقت خواهد کرد. لیگ برتر انگلیس و به خصوص سیتی، می تواند مقصد مورد علاقه ایسکو باشد.

 

دیدگاه‌ها