کد خبر : 1569257 | 26 آبان 1397 ساعت 09:54 | 142.1K بازدید | 0 دیدگاه

دردسرهای یک خطای بی موقع

نیمار-کاوانی: این برادری، تنی نیست!

خطای ادینسون کاوانی روی نیمار در آخرین دقایق دیدار شب گذشته برزیل- اروگوئه، بار دیگر از رابطه نه چندان گرم این دو ستاره پاری سن ژرمن خبر داد.

نیمار-کاوانی: این برادری، تنی نیست!

به گزارش "ورزش سه"، فصل گذشته و بعد از انتقال جنجالی نیمار از بارسلونا به پاری سن ژرمن بود که اولین جرقه های اختلاف بین این دو ستاره زده شد. در همان هفته ابتدایی فصل 18-2017 و در دیدار مقابل لیون، مشخص شد که جنگ قدرت بزرگی بین نیمار و کاوانی برای تبدیل شدن به ستاره اول پی اس جی آغاز شده است.

ستاره اروگوئه ای که چند فصل زیر سایه زلاتان ابراهیموویچ بود، نمی خواست به راحتی جایگاهش را در تیم به نیمار واگذار کند و از سوی دیگر، ستاره برزیلی هم که برای نفر اول بودن، بارسلونا را ترک کرده بود، قصد نداشت پا پس بکشد. همین شد که اختلاف آنها بر سر زدن ضربات آزاد، در نهایت به یک درگیری لفظی پرحاشیه برای زدن ضربه پنالتی منجر شد.

هرچند اونای امری، سرمربی وقت پاری سن ژرمن، تلاش کرد تا این موضوع را کم اهمیت جلوه بدهد و پس از آن هم این دو بازیکن ضربات آزاد و پنالتی ها را بین خودشان تقسیم کردند اما کمتر تصویر صمیمانه ای از آنها در رسانه ها منتشر شد.

در این فصل و با حضور توخل و با درخشش کیلیان امباپه، به نظر می رسید که رقابت نیمار و کاوانی هم فروکش کرده است و کمتر حاشیه ای در این مورد در رسانه ها منتشر شد تا اینکه خطای دقیقه 85 شب گذشته کاوانی روی هم تیمی اش در دیدار برزیل-اروگوئه، بار دیگر شایعات در مورد اختلاف آنها را تشدید کرد.

 

1355324

 

در حالی که برزیلی ها با پنالتی دقیقه 75 نیمار پیش افتاده بودند و اروگوئه تلاش می کرد کار را به تساوی بکشد، نیمار توپ را در سمت چپ زمین در اختیار گرفته بود و قصد داشت حمله جدیدی را ترتیب بدهد. کاوانی که برای کارهای دفاعی عقب کشیده بود، در کورس با نیمار، لحظه ای برای زدن پای او رفت و در حالی که به نظر نمی رسید برخورد چندان شدیدی بین آنها رخ داده باشد، ستاره برزیلی نقش زمین شد.

داور هم بلافاصله به کاوانی کارت زرد نشان داد تا عصبانیت ستاره اروگوئه ای دو چندان شود؛ هرچند او بلافاصله به سمت ستاره حریف رفت و تلاش کرد تا او را از زمین بلند کند اما به نظر می رسید نیمار واکنش چندان گرمی نشان نداد. به هر حال این اتفاق تاثیری در سرنوشت بازی دیشب نداشت اما شاید زمینه ساز حاشیه جدیدی بین این دو شود. هرچند فعلا هوا در پاریس آفتابی است و این تیم با 13 برد پیاپی در لیگ 1، برای یک قهرمانی مقتدرانه آماده می شود.

 

1355323

 

1355322

 

1355320

 

1355321

دیدگاه‌ها