کد خبر : 1569275 | 26 آبان 1397 ساعت 10:13 | 8.9K بازدید | 0 دیدگاه

نیمار: خوشحالیم اروگوئه قدرتمند را شکست دادیم

نیمار، کاپیتان تیم ملی برزیل پس از پیروزی تیمش مقابل اروگوئه مدعی شد که حریف کار آنها را در این دیدار دشوار کرده ولی آنها توانستند به این پیروزی دست پیدا کنند.

نیمار: خوشحالیم اروگوئه قدرتمند را شکست دادیم

به گزارش "ورزش سه"، سلسائو پس از جام جهانی موفق شده تیم‌های آمریکا، ال سالوادور و عربستان سعودی را شکست دهد و همچنین آرژانتین بدون مسی را نیز با پیروزی پشت سر بگذارد. نیمار که شب گذشته سختی زیادی کشید تا در نهایت از روی نقطه پنالتی گلزنی کند، ضمن تمجید از حریف، تاکید کرد که تیمش کار سختی برای این بازی داشت.

 

 

1355331

 

 

او گفت:" من از بازی قبلی تیم خوشحال ترم زیرا مقابل حریفی بازی کردیم که کار ما را دشوار کرده بود، باعث تلاش ما شده بود، هم در حمله و هم در دفاع. همانطور که تصور می‌کردیم پیش رفت. می‌دانستیم که اروگوئه فضای زیادی به ما نخواهد داد و کارمان را دشوار خواهد کرد زیرا اروگوئه تیم خیلی خوبی است و دو مهاجم دارد که بهترین های دنیای فوتبال هستند.

 

می‌دانستیم کارمان سخت خواهد بود ولی راهی پیدا کردیم که فوتبال خودمان را به نمایش بگذاریم، موقعیت سازی کنیم و به پیروزی برسیم. حالا از این عملکرد خوشحالیم ولی باید بهتر از اینها باشیم. می‌دانیم که می‌توانیم بهتر باشیم می‌دانیم که می‌توانیم اوضاع را بهتر پیش ببریم."

دیدگاه‌ها