کد خبر : 1569297 | 26 آبان 1397 ساعت 11:32 | 22.3K بازدید | 0 دیدگاه

وعده مجری ویدئو چک درباره کی روش و دستیارانش

نقد می‌کنم؛ فرگوسن، شاگردش یا شاگردِ شاگردش

طرفداران برنامه ویدئوچک می توانند این هفته در انتظار یک برنامه جذاب و پرهیجان باشند چرا که در این هفته اتفاقات حاشیه ای زیادی در ورزش و فوتبال ایران رخ داده است.

نقد می‌کنم؛ فرگوسن، شاگردش یا شاگردِ شاگردش

به گزارش" ورزش سه" عبدالله روا و تیم ویدئوچک توانسته اند تبدیل به برنامه ای متفاوت در گونه ورزشی باشند و مخاطبانشان روز به روز افزایش پیدا می کند به خصوص ویدئوهای کوتاه این برنامه بعد از پخش آن در فضای مجازی نشر و دیده می شود. در  آخرین برنامه ویدئو چک نویسندگان و مجری برنامه با بازی فینال لیگ قهرمانان آسیا و حواشی آن شوخی های جالبی کردند که به نوعی وایرال شدند. در همین رابطه و البته برنامه این هفته که احتمالا برنامه ای کمی جنجالی خواهد بود با عبدالله روا مجری این برنامه که حسابی در ژانر متفاوتش در ویدئوچک طرفدار پیدا کرده است صحبت کردیم. او ابتدا درباره اتفاق هایی که این هفته در فوتبال ایران رخ داده ، مثل ماجرای دستیار کارلوس کی روش در فینال و سپس درگیری او بعد از بازی ترینیداد توباگو و مسایلی از این دست گفت:« ما برای برنامه و موضوعاتمان پارامترهایی داریم که براساس اتفاقات و رویدادهای هفته پیش می رویم. راستش را بخواهید ما علاوه بر پوشش این اتفاق های دعا می کنیم و منتظر می مانیم که حتما اتفاقی بیفتد.  این هفته داستان هایی در فوتبال ایران بوده که قطعا از زیر دست ما در نمی رود. در اینجا می خواهم به یک موضوع مهم اشاره کنم و آن اینکه اگر گاهی سوژه ای هست که انتظار می رود ما برای آن برنامه بسازیم اما این اتفاق نمی افتد به خاطر سانسور یا مسایلی از این دست نیست بلکه یا این اتفاق خیلی قبل از ضبط برنامه و یا حتی شاید بعد از برنامه ما اتفاق افتاده است. تنها دلیلش همین دلیل تکنیکی است و ماجرای دیگری ندارد.»

 

1355353


او در این باره که آیا مثل برنامه «نود» که نتوانست مصاحبه جیووانی اینفانتینو رئیس فیفا را پخش کند ممکن است مثلا مساله ای مثل دستیار کارلوس کی روش نیز در ویدئو چک به بحث گذاشته نشود گفت:« هرگز...کسی به ما نمی گوید که چه چیزی را پخش کنیم ضمن اینکه رئیس و ولی نعمت ما مردم هستند نه آقای کی روش یا هر کسی دیگری.»


مجری برنامه ویدئو چک به عنوان یک برنامه ساز و ژورنالیست ورزشی درباره اتفاقاتی که در ماه های اخیر بین کادرفنی و سرمربی تیم ملی و برخی افراد فوتبال ایران رخ داده است گفت:« شما چرا از من می پرسید. نیازی نیست که حتما برنامه ساز یا خبرنگار ورزشی باشید، بروید در خیابان از مردمی بپرسید که اصلا ارتباطی با فوتبال ندارند؛ یک مربی خارجی و کادرفنی اش به ایران آمده اند ، این زحمات را کشیده اند و این نتایج را گرفته اند در عوض این رفتارها را با بزرگان فوتبال ، خبرنگاران و حتی هواداران انجام داده اند. قطعا کسی هم که هیچ ربطی به فوتبال ندارد می تواند جواب این سوال را بدهد. من البته تقصیر را گردن سرمربی تیم ملی و دستیارانش را نمی اندازم تقصیر گردن ما است که طوری رفتار کردیم که در ورزشگاهی که همه طرفدار تیم نماینده ایران هستند مربی تیم ملی ایران ! از باخت این تیم و شکست همه آن صدهزارنفر داخل استادیوم و میلیون ها نفر بیرون آن خوشحالی می کند...»

 

1355355


عبدالله روا افزود:« وقتی یکی از مربیان خارجی تیم ملی ، به  پیشکسوت و یکی از بزرگان فوتبال ایران می گوید کارمند سیرک! قطعا ما مقصر هستیم که این اجازه را داده ایم و واکنشی هم نسبت به آن نداریم.»


او همچنین با اشاره به کسانی که بعد از این اتفاق ها کماکان با عنوان حمایت از سرمربی تیم ملی از این رفتار و کنش ها حمایت می کنند گفت:« هرکسی یک اولویت ذهنی دارد. یکی اولویتش این است که تیم ما در طول چند سال اخیر در رنکینگ در آسیا اول بوده است و این برای او همه چیز را پوشش می دهد. اما اولویت شخص من این است که در کنار مسایل فنی و نتیجه و رنکینگ یک سری مسایل دیگر مثل شخصیت و کاراکتر و اخلاق هم باید وجود داشته باشد و اگر نباشد به آن نقد دارم  حالا آلکس فرگوسن باشد یا شاگردش یا شاگردِ شاگردش ...»

 

1355356


مجری برنامه "ویدئو چک" درباره برنامه گذشته که به فینال لیگ قهرمانان و حواشی آن مربوط بود و شوخی های او به خصوص با محسن ابراهیم زاده خواننده فینال در فضای مجازی پرطرفدار شد گفت:« اتفاقا دلم می خواهد اینجا موضوعی را بگویم. ما این هفته با دو هنرمند یکی محسن ابراهیم زاده و دیگری بهنام بانی یک مقدار گل درشت تر شوخی کردیم و می خواهم به خاطر جنبه و ظرفیت بالای هردو عزیز از آن ها تشکر کنم.  خوشبختانه اغلب هواداران این دو نیز از این موضوع استقبال کردند اما چند نفری که فکر کرده بودند ما قصدمان مسخره کردن است هم از این موضوع ناراضی و ناراحت شده بودند. با این حال موضوع مهم این است که هر دو نفر هم ابراهیم زاده و هم بهنام بانی ما را لایک کردند. من بازهم دوست دارم بگویم ما هرکسی را بیشتر دوست داشته باشیم با او بیشتر شوخی می کنیم.»

 

1355357

 

 

دیدگاه‌ها