کد خبر : 1569308 | 26 آبان 1397 ساعت 11:32 | 22.3K بازدید | 0 دیدگاه

گلر کاستاریکایی جا پای رونالدو می‌گذارد؟

کیلور ناواس به دنبال جدایی از مادرید

وبسایت کالچومرکاتو مدعی شد که کیلور ناواس در اندیشه ترک رئال مادرید است.

کیلور ناواس به دنبال جدایی از مادرید

به گزارش "ورزش سه"، ناواس که پس از جدایی ایکر کاسیاس به گلر اول رئال مادرید تبدیل شد و با این تیم سه قهرمانی پیاپی چمپیونزلیگ را به دست آورد، در فصل جدید با حضور کورتوا در لالیگا نیمکت نشین شده بود و تنها در ددیارهای چمپیونزلیگ برای تیمش به میدان می‌رفت. او از این وضعیت ناراضی بود تا خولن لوپتگی اخراج شد و سانتیاگو سولاری هدایت باشگاه را برعهده گرفت و پس از آن، کیلور ناواس حتی در دیدارهای چمپیونزلیگ نیز نیمکت نشین شد و کورتوا به کلی جای او را پر کرد.

 

 

1352423

 

 

در حالی که برخی منابع مدعی بودند ناواس قصد دارد بجنگد و جایگاه خود را پس بگیرد، حال کالچومرکاتو مدعی شد که گلر کاستاریکایی به فکر جدایی از رئال مادرید است.

 

در حقیقت او از شرایطش در تیم و نیمکت نشینی ناراضی است و به جدایی به مقصد تورین و پیوستن به یوونتوس فکر می‌کند. او می‌خواهد جا پای رونالدو گذاشته و به جمع بیانکونری ها اضافه شود.

 

با جدایی بوفون از یووه، شزنی به گلر اصلی این تیم تبدیل شده که نتوانسته عملکرد خوبی در این تیم داشته باشد و نمایش‌های ضعیفی داشته است. از همین رو یووه به فکر خرید یک گلر مطمئن است و با توجه به شرایط ناواس، او بهترین گزینه برای بانوی پیر خواهد بود.

 

دیدگاه‌ها