کد خبر : 1569312 | 26 آبان 1397 ساعت 11:53 | 11.6K بازدید | 0 دیدگاه

سرمربی یونان: مریم مقدس نمی‌خواست به گل دوم برسیم!

آنجلوس آناستاسیادیس، سرمربی تیم ملی یونان پس از پیروزی تیمش مقابل فنلاند مدعی شد که خداوند و مریم مقدس نمی‌خواستند تیمش به گل دوم برسد.

سرمربی یونان: مریم مقدس نمی‌خواست به گل دوم برسیم!

به گزارش "ورزش سه"، یونان با کسب 9 امتیاز در رده دوم گروهش قرار گرفته و برای صعود به مرحله نیمه نهایی لیگ C، نیاز به کسب پیروزی در دیدارهای پیش رو و امیدواری به ادامه شکست های فنلاند دارد. پس از پیروزی اخیر که با نتیجه 1-0 حاصل شد، آناستاسیادیس مدعی شد که خداوند  و مریم مقدس نمی‌خواستند تیمش بیش از این گل بزند.

 

 

1355373

 

 

او گفت:" متاسفانه ما نتوانستیم به گل دوم برسیم. نمی‌توان با خواست خدا جنگید. مریم مقدس هم می‌خواست نتیجه همین باشد. ما تلاشمان را کردیم و به گل نرسیدیم. صعودمان فقط به خودمان بستگی ندارد زیرا حریف باید بازی های بعدی را هم ببازد. من از عملکرد تیم خیلی راضی هستم.

 

می‌توانستیم ساده تر بازی کنیم. حریف ما تیم قدرتمندی بود. آنها خیلی دفاعی بازی کردند. برای ما رقابت با چنین تیمی کار دشواری بود. جدا از آن، نتوانستیم استراحت خوبی داشته باشیم. ما همیشه بیشترین تلاش را انجام می‌دهیم. البته نتیجه 2-0 همه چیز را عوض می‌کرد. من به بچه‌های تیمم اعتماد دارم. از مصدومیت مانولاس ناراحت شدیم. او را در این بازی از دست دادیم و هم در دفاع و هم حمله ضربه خوردیم. تلاش ما، استعداد بازیکنان و کمک خدا چنین نتیجه ای رقم زد. باید در همین مسیر ادامه دهیم و شور و انگیزه مان را برای بازی یکشنبه حفظ کنیم."

دیدگاه‌ها