کد خبر : 1569315 | 26 آبان 1397 ساعت 12:13 | 57.5K بازدید | 0 دیدگاه

ویلاس بواس:

اشتباه کردم به خاطر تاتنهام پیشنهاد PSG را رد کردم

آندره ویلاس بواس، سرمربی سابق تاتنهام مدعی شد که در زمان حضورش در این تیم، پیشنهاد پی اس جی را به خاطر باشگاهش رد کرده که تصمیم اشتباهی بوده است.

اشتباه کردم به خاطر تاتنهام پیشنهاد PSG را رد کردم

به گزارش "ورزش سه"، بواس خیلی سریع توانسته بود خود را به عنوان یکی از مربیان جوان و با دانش معرفی کند و از پورتو به چلسی پیوست و پس از یک فصل حضور در این تیم، راهی تاتنهام شد و یک سال و نیم نیز در این تیم حضور داشت ولی پس از آن، راهی زنیت شد و 2 سال در این تیم مربی گری کرد و در نهایت راهی شانگهای اس آی پی جی شد و یک فصل نیز هدایت این تیم را برعهده داشت و در نهایت مربی گری را کنار گذاشت و سراغ رالی رفت.

 

 

998762

 

 

در زمان حضور او در تاتنهام، پاری سن ژرمن به دنبال جذب او بوده که سرمربی پرتغالی پیشنهادشان را رد کرده و به نظر حالا از این تصمیم پشیمان است.

 

او گفت:" فصل اول حضورم در تاتنهام عالی بود. بازیکنان زیادی نداشتیم ولی روحیه و توان خیلی خوبی در تیم ما دیده می‌شد. بیشترین امتیاز تاریخ تاتنهام را با بیل و آدبایور کسب کردیم ولی بازینانی مثل لنون و واکر هم به ما کمک می‌کردند سیستم 2-4-4 ضد حمله ای بازی کنیم.

 

در ماه آوریل خودمان را برای فصل دوم آماده می‌کردیم و نام‌ بازیکنانی را به مدیریت دادیم که آنها را جذب کنند ولی در طول نقل و انتقالات آنها به حرف های ما گوش نکردند و هر چه ساخته بودیم نابود شد. من پیشنهادی از پاری سن ژرمن دریافت کردم ولی به خاطر تاتنهام آن را رد کردم. شاید اشتباه کردم."

دیدگاه‌ها