کد خبر : 1569350 | 26 آبان 1397 ساعت 15:00 | 46K بازدید | 0 دیدگاه

ادعای مارکا؛

فالکائو-رئال؛ انتقال جذاب برای زمستان 2019

ستاره کلمبیایی موناکو به رئال پیشنهاد شده و سران این باشگاه در حال بررسی جذب احتمالی او هستند.

فالکائو-رئال؛ انتقال جذاب برای زمستان 2019

به گزارش "ورزش سه"، رئال مادرید قصد تقویت خود در نقل و انتقالات زمستانی را دارد. یکی از نقاط ضعف این تیم به خط حمله بر می گردد که پس از جدایی رونالدو به شکلی محسوس تضعیف شده است.

گزینه های مختلفی به سران رئال پیشنهاد شده که آخرین شان رادامل فالکائو، ستاره کلمبیایی باشگاه موناکو است. او از طریق ایجنت مشهورش ژرژ مندس به رئال پیشنهاد شده است. شرایط بسیار وخیم موناکو چه از لحاظ مدیریتی و چه ورزشی، باعث شده تا فالکائو به جدایی فکر کند. موناکو با تیری آنری در خطر سقوط به دسته پایین تر قرار دارد و فالکائو به دنبال نجات خود از باشگاه فرانسوی است.

 

 

1355398

 

 

فالکائو تابستان 2014 تا آستانه پیوستن به رئال قرار داشت اما سران این باشگاه در نهایت به دلیل بیم بازگشت مصدومیت رباط صلیبی، قید او را زدند و ال تیگره راهی یونایتد شد. او پس از یک فصل ناموفق در یونایتد به چلسی قرض داده شد و در نهایت سال 2016 به موناکو بازگشت.

 

مسئولان رئال در مورد جذب فالکائو تردیدهایی دارند. او به زودی 33 ساله خواهد شد و کمتر نشانی از مهاجمی دارد که 6 سال پیش در اتلتیکو مادرید آقایی می کرد. طبق ادعای مارکا، رئال به جذب قرضی فالکائو تا پایان فصل با بند خرید دائمی فکر می کند. او سال 2007 در مصاحبه ای از رویایش برای بازی در رئال سخن گفته بود.

 

دیدگاه‌ها