کد خبر : 1569382 | 26 آبان 1397 ساعت 17:21 | 10.6K بازدید | 0 دیدگاه

ملوان بندرانزلی 1 مس کرمان 1

لیگ یک/ پنج دقیقه سرنوشت ساز در انزلی

از بازی های هفته سیزدهم لیگ دسته اول عصر امروز دو تیم ملوان بندرانزلی و مس کرمان با هم روبرو شدند و در نهایت با تساوی به کار خود پایان دادند.

لیگ یک/ پنج دقیقه سرنوشت ساز در انزلی

به گزارش "ورزش سه"، تیم ملوان بندرانزلی به دنبال ناکامی در بازی های اخیر عصر امروز برابر تیم مس کرمان به میدان رفت. این بازی همان طور که پیش از آغاز مشخص بود با حملات ملوانان آغاز شد. بازیکنان تیم میزبان در روزی که به دلیل شرایط جوی، زمین ورزشگاه تختی نیز از کیفیت مناسبی برخوردار نبود از کناره ها حرکات خود را آغاز کردند.

حملات متعدد انزلی چی ها در نیمه اول سودی برای آنها نداشت تا شاید بتوانند در نیمه دوم از پس حریف خود بربیایند. اتفاقی که به دلیل حضور نادر دست نشان روی نیمکت مس کرمان کار را برای تیم میزبان سخت می کرد.

در نیمه دوم انزلیچی ها وقتی دیدند از کناره ها نمی توانند به دروازه حریف برسند سعی در باز کردن عمق دفاعی حریف داشتند و تا بتوانند از این طریق به برتری برابر حریف خود دست پیدا کنند اما این اتفاق نیز نیفتاد. رفته رفته و با گذشت زمان بازی، زمین ورزشگاه تختی نیز بدتر از قبل شد و بازی را فیزیکی تر از نیمه اول کرد.

در حالی که حملات ملوانان و ضدحملات مسی ها گلی به همراه نداشت و چیزی نمانده بود تا بازی با همین تساوی بدون گل به پایان برسد تا اینکه مسی ها به گل رسیدند. آنها با شوت دقیق و دیدنی شروین بزرگ که به عنوان بازیکن جانشین به میدان آمده بود توانستند از حریف خود پیش بیفتند. کرمانی ها با به ثمر رساندن این گل در دقایق پایانی، توانستند احتمال پیروزی خود در این دیدار را تا حد زیادی بالا ببرند در نهایت موفق به حفظ برتری خود نشدند چرا که در دقیقه 1+90 یکی از آخرین حرکات ملوانان بالاخره برای این تیم گل به همراه داشت و برخورد مهاجم انزلی چی ها با مدافع مس یک ضربه پنالتی به همراه داشت تا در نهایت شهریار مغانلو از روی ضربه پنالتی به گل تساوی این بازی دست پیدا کنند.

بدین ترتیب ملوانان توانستند به ششمین امتیاز خود در این دوره از بازی ها دست پیدا کنند و کماکان در انتهای جدول به سر ببرند و در طرف دیگر نیز مسی 23 امتیاز شدند تا همچنان در صدر جدول حضور داشته باشند.

 

دیدگاه‌ها