کد خبر : 1569419 | 26 آبان 1397 ساعت 19:09 | 26.8K بازدید | 0 دیدگاه

خطای راموس روی صلاح عمدی بود؟ نمی دانم!

فن دایک: سرخیو راموس مدافع مورد علاقه من نیست!

ویرژیل فن دایک، مدافع هلندی لیورپول رافائل واران را مدافعی بهتری از سرخیو راموس می داند.

فن دایک: سرخیو راموس مدافع مورد علاقه من نیست!

به گزارش "ورزش سه"، فن دایک همچنین در مورد احتمال عمدی بودن خطای راموس در فینال لیگ قهرمانان روی صلاح اظهارنظر نکرده اما مدعی شد با خروج صلاح جسارت رئال مادرید بیشتر شد.

 

1355473

 

فن دایک گفت: "از نظر من سرخیو راموس بهترین دفاع دنیا نیست و گرچه من احترام زیادی برای او به دلیل افتخاراتش قائل هستم اما راموس مدافع مرکزی مورد علاقه من نیست.

 

مدافع محبوب من رافائل واران است که دفاعی باکیفیت و جوان بوده و فاتح افتخارات زیادی شده است. سبک دفاع کردن من مانند سرخیو راموس نیست و سعی می کنم از اتفاقاتی که وی در آن درگیر می شود اجتناب کنم.

 

من نمی دانم آیا راموس در مورد مصدوم کردن صلاح قصد داشته یا نه، اما پس از آسیب دیدگی صلاح ذهنیت رئال مادرید تغییر کرده و ناگهان مارسلو، بنزما و کریستیانو رونالدو شروع به هدف قرار دادن الکساندر آرنولد جوان کردند و بازی کاملا باز شد اما تا وقتی صلاح در زمین بود آنها جرات انجام این کار را نداشتند.

 

گاهی اوقات من در مورد آن شب فکر می کنم زیرا ممکن بود اتفاقاتی متفاوتی در این بازی رقم بخورد. من امیدوارم دوباره در فینال بازی کرده و در آینده به پیروزی برسم اما اگر این اتفاق رخ ندهد، فینال آن شب در کیف برای همیشه در ذهن من خواهد ماند."

دیدگاه‌ها