کد خبر : 1569465 | 27 آبان 1397 ساعت 01:03 | 23.4K بازدید | 0 دیدگاه

یاران طیبی در نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا

غیرت قزاقستان در حضور ملی پوش ایرانی خود به برتری مقابل کرودیم چک رسید و به جمع چهار تیم برتر لیگ قهرمانان اروپا صعود کرد.

یاران طیبی در نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا

به گزارش "ورزش سه"، تیم فوتسال غیرت قزاقستان که در دو مسابقه اخیرش با گلزنی حسین طیبی به پیروزی برابر تیم‌های آسکوئا ایتالیا و لیدا بلاروس رسیده بود، از ساعت ۲۲:۳۰ شنبه شب در استادیوم زیمنی چک به مصاف تیم کرودیم، میزبان گروه D لیگ قهرمانان اروپا رفت.

کرودیم چک که همانند یاران طیبی در دو مسابقه اخیرش به پیروزی دست یافته بود، این بار نتوانست در دیدار خانگی برابر غیرت قزاقستان به برتری برسد و با نتیجه ۴ بر ۲ شکست خورد.

غیرت قزاقستان در حضور ملی پوش ایرانی خود و با پیروزی برابر کرودیم چک، ۹ امتیازی شد تا به‌عنوان صدرنشین و تنها تیم صعود کننده از گروه آخر فوتسال لیگ قهرمانان اروپا، برای دومین سال متوالی به مرحله نیمه نهایی برسد.

 

1355515

 

تیم فوتسال اینتر مویستار، قهرمان اروپا و اسپانیا هم به‌عنوان صدرنشین گروه A فوتسال لیگ قهرمانان به مرحله نیمه نهایی راه یافت ولی سرنوشت گروه‌های B و C این رقابت‌ها یکشنبه شب مشخص خواهد شد و از بین تیم‌های بارسلونا یا اوگرا یوگورسک روسیه و همچنین اسپورتینگ لیسبون یا بنفیکا پرتغال، دو تیم به جمع چهار تیم پایانی صعود می‌کنند.

حریف دور نیمه نهایی یاران طیبی در لیگ قهرمانان فوتسال اروپا با قرعه‌کشی مشخص خواهد شد؛ آنها سال گذشته در این مرحله به مصاف اینتر مویستار اسپانیا رفتند و با نتیجه ۳ بر ۲ شکست خوردند ولی در نهایت به مقام سومی این رقابت‌ها رسیدند.

 

 

1355516

دیدگاه‌ها