کد خبر : 1569472 | 27 آبان 1397 ساعت 08:57 | 10.6K بازدید | 0 دیدگاه

آلمان برای اعاده‌ی حیثیت به مصاف هلند می‌رود

با سقوط آلمان به لیگ B رقابتهای لیگ ملتهای یوفا، مسئولین فوتبال این کشور می‌گویند بازی آتی مقابل هلند را به مثابه فرصتی برای بازسازی مانشافت جهت شرکت در رقابتهای یورو2020 می‌دانند.

آلمان برای اعاده‌ی حیثیت به مصاف هلند می‌رود

به گزارش "ورزش سه"، تیم ملی آلمان دیروز شنبه تمرینات خود را در حالی از سر گرفت که در شروع تمرین، یواخیم لوو بر خلاف همیشه سخنرانی طولانی‌ای برای شاگردانش ایراد کرد. با وجود سقوط ناامیدکننده‌ی آلمان در لیگ ملتهای یوفا، لوو می‌خواست مطمئن شود که بازیکنان و اعضای کادر فنی‌اش به اهمیت بازی‌ مقابل هلند که روز دوشنبه برگزار خواهد شد واقف هستند.

 

اولیوربیرهوف مدیر تیم ملی آلمان هم معتقد است که مانشافت به دلیل سقوط در لیگ ملتهای یوفا، بازی فردایش مقابل هلند را رها نخواهد کرد. بیرهوف در گفتگو با نشریه‌ی آلمانی کیکر گفت که پیروزی مقابل هلند در شهر گنزل‌کیرشن به مانشافت کمک می‌کند تا برای بازسازی خود جهت شرکت در رقابتهای انتخابی جام ملتهای اروپا روحیه‌ی مناسبی پیدا کند.

 

بیرهوف به کیکر گفت:" سقوط ما از لیگ ملتها مسلماً پایان دنیا نیست. این سقوط هیچ چیز را عوض نمی‌کند به جز یک چیز، نحوه‌ی نگرش ما به فوتبال. بازی مقابل هلند در وهله‌ی اول دوئلی است بر سر پرستیژ و اعتبار. اما از این گذشته این بازی باید به روند پیشرفت تیم ملی آلمان کمک کند. و در وهله‌ی سوم ما با پیروزی در این بازی روحیه‌ی خوبی برای شرکت در رقابتهای انتخابی جام ملتهای اروپا بدست می‌آوریم".

 

سال 2018 برای تیم ملی آلمان سال بسیار تلخی بوده، سالی که با حذف از جام جهانی در مرحله‌ی گروهی و حالا با سقوط از لیگ ملتهای یوفا همراه شده است. ولی آلمانی‌ها می‌دانند که برای قوی‌تر شدن و دوباره برخاستن از خاکستر شکست و ناکامی، تجربه‌ی شکست لازم است.

 

بیرهوف در ادامه‌ی مصاحبه‌اش با کیکر گفت:" سقوط ما در لیگ ملتها باعث شد امسال برای ما با یک ناکامی دیگر تمام شود. شاید ناکامی‌های اینچنینی برای ما لازم باشد تا به خود بیاییم و با صعود دوباره از سربالایی مشکلات به قله‌هایی که حق فوتبال آلمان است دست پیدا کنیم. ما همه چیز را از صفر شروع خواهیم کرد. این سقوط شاید باعث بشود ذهنیت ما تغییر کند و با یک ذهنیت جدید برای رقابتهای انتخابی جام ملتهای 2020 که سال آینده برگزار خواهد شد آماده شویم."

دیدگاه‌ها