کد خبر : 1569481 | 27 آبان 1397 ساعت 09:16 | 9.8K بازدید | 0 دیدگاه

اشپورت1: ارزش هاورتز 80 تا 90 میلیون یورو است

لورکوزن ستاره‌ی جوانش را از دست نمی‌دهد

بعد از درخشش کای هاورتز ستاره‌ی جوان لورکوزن در بازی دوستانه‌ی آلمان و روسیه، این باشگاه آلمانی اعلام کرد با وجود ابراز علاقه‌ی تیم‌های بزرگ اروپایی، هاورتز را به هیچ قیمتی از دست نخواهد داد.

لورکوزن ستاره‌ی جوانش را از دست نمی‌دهد

به گزارش "ورزش سه"، بعد از درخشش ستاره‌ی جوان بایر لورکوزن در بازی دوستانه‌ی تیمهای ملی آلمان و روسیه در رسانه‌های آلمانی گزارش‌های زیادی درباره‌ی ابراز علاقه‌ی بایرن مونیخ به جذب او منتشر شد و بیلد مدعی شد که تابستان آینده هاورتز به احتمال زیاد بایرنی خواهد شد.

 

اما حالا به نظر می‌رسد بایرن و دیگر باشگاه‌های بزرگ خواهان جذب هاورتز باید تا سال 2022 یعنی پایان قراردادش با لورکوزن منتظر بمانند. چرا که یوناس بولت، مدیر ورزشی باشگاه لورکوزن در مصاحبه با اشپورت1 اعلام کرد باشگاهش برای حفظ کای هاورتز تا پایان مهلت قراردادش هیچ مشکلی نخواهد داشت. در قرارداد فعلی هاورتز هیچ بندی وجود ندارد که با استفاده از آن کسی بتواند او را از لورکوزن جدا کند و بولت معتقد است لورکوزن برای هاورتز بسیار مناسب است و او از این باشگاه کاملاً راضی است. هر چند لورکوزن در فصل جدید بوندس‌لیگا شروع خوبی نداشته است.

 

درخشش فوق‌العاده‌ی هاورتز در دیدار دوستانه‌ی آلمان و روسیه با پیراهن مانشافت خیلی‌ها را شگفت‌زده و به جذب او علاقه‌مند کرده است. با اینحال بولت به اشپورت1 گفت تا کنون هیچ درخواست رسمی‌ای برای انتقال او به لورکوزن ارسال نشده و هاورتز با این باشگاه رابطه‌‌ای نزدیک و صمیمی دارد. بولت گفت:"  ما از اینکه کای در اولین بازی ملی‌اش توانست برای آلمان اینچنین درخشان ظاهر شود خیلی خوشحالیم. باشگاه، خود بازیکن و نزدیکانش تا اینجا با هم، هم عقیده بوده‌اند که لورکوزن در حال حاضر بهترین باشگاه برای کای هاورتز است و در نتیجه به صورت منطقی می‌توان نتیجه گرفت که اگر هم درخواستی به باشگاه واصل شود به آن ترتیب اثر داده نخواهد شد".

 

اما اشپورت1 می‌گوید با وجود اینکه در قرارداد هاورتز با لورکوزن بند موسوم به بای‌آوت وجود ندارد ولی بایرن می‌تواند با ارائه‌ی یک پیشنهاد کلان و جذاب او را به خدمت بگیرد. با اینحال اشپورت1 معتقد است پیشنهاد بایرن که بتواند مسئولین لورکوزن را وسوسه کند باید چیزی در حدود 80 تا 90 میلیون یورو ارزش داشته باشد.

دیدگاه‌ها