کد خبر : 1569558 | 27 آبان 1397 ساعت 13:10 | 66.1K بازدید | 0 دیدگاه

بازگشت پروفسور به تمرینات پرسپولیس؛

شلاق برانکوی خشمگین و ناراضی به تن قرمزها

پس از چند روز غیبت در تمرینات، برانکو ایوانکوویچ به تمرینات پرسپولیس بازگشت تا هدایت سرخ ها را در بازی با پیکان برعهده داشته باشد.

شلاق برانکوی خشمگین و ناراضی به تن قرمزها

به گزارش "ورزش سه"، قرار بود تمرینات پرسپولیس از امروز برای بازی یکشنبه (4 آذر) پیگیری شود اما تصمیم سازمان لیگ مبنی بر برگزاری بازی معوقه پرسپولیس - پیکان در روز دوشنبه باعث شد تا شاگردان برانکو ایوانکوویچ زودتر از موعد مقرر و زیر نظر کریم باقری تمرینات خود را آغاز کنند. سرمربی پرسپولیس اعتراض های زیادی به برگزاری بازی با پیکان داشت اما سرانجام او نیز امروز به تهران آمد تا در فاصله یک روز تا دیدار با تیم همشهری، بازیکنانش را تمرین بدهد.

 

پروفسور که اغلب با چهره ای خندان در تمرینات ظاهر می شد، امروز بسیار خشمگین و ناراضی به نظر می رسید که دلیل این موضوع را می توان در تصمیم سازمان لیگ جستجو کرد. او برای بازی فردا 2 ملی پوش امید، 2 ملی پوش تیم بزرگسالان، یک ملی پوش تیم ملی عراق و 2 بازیکن مصدومش را در اختیار ندارد و به همین دلیل با 17 بازیکن به مصاف تیم مجید جلالی خواهد رفت.

 

1355616

 

سرمربی سرخ ها در ابتدای تمرین با بازیکنان دیدار کرد و پس از خوش و بش صمیمانه، سوت آغاز تمرین را زد. در طول تمرین از شوخی و خنده هیچ خبری نبود و بازیکنان هم تلاش می کردند در کمال جدیت، فرمان های برانکو را اجرا کنند. حضور سروش رفیعی و مهدی شریفی در تمرین باعث شده بود که تعداد قرمزها به 19 بازیکن برسد.

 

 

1355618

ایوانکوویچ همواره مخالف برگزاری بازی پیکان در این تاریخ بود و تمام تلاشش را هم برای تعویق دوباره آن کرد. اما حمیدرضا گرشاسبی مدیرعامل سرخ ها با سازمان لیگ به توافق رسیده بود تا این مسابقه برگزار شود و این اتفاق، باعث ناراحتی بیشتر سرمربی تیم پرسپولیس شد.

 

1355619

 

برانکو در ماه های اخیر با مشکلات زیادی از جمله عدم دریافت حقوق دست و پنجه نرم کرد و حالا هم بار دیگر باید با فشردگی مسابقات کنار بیاید و تیمش را آماده بازی های سخت و حساس کند. تنها امیدواری سرمربی کروات پرسپولیس به پنجره نقل و انتقالاتی زمستان است؛ جایی که باید جای خالی مدافعان مصدوم و جداشده های تابستان پر شود تا بلکه پرسپولیس بتواند به فرم قبلی بازگردد.

 

دیدگاه‌ها