کد خبر : 1569609 | 27 آبان 1397 ساعت 16:46 | 6.4K بازدید | 0 دیدگاه

شهرداری تبریز 1 گل گهر سیرجان 1؛

لیگ‌یک/ شاگردان وینکو به صدر نرسیدند

تیم فوتبال گل گهر سیرجان در دیداری خارج از خانه مقابل شهرداری تبریز متوقف شد تا از رسیدن به صدر جدول در هفته ای که مس مساوی کرده بود، باز بماند.

لیگ‌یک/ شاگردان وینکو به صدر نرسیدند

به گزارش "ورزش سه"، در چارچوب هفته سیزدهم رقابت های لیگ یک تیم شهرداری تبریز میزبان گل گهر سیرجان بود که این مسابقه در پایان 90 دقیقه با تساوی یک بر یک خاتمه یافت.


در این مسابقه تیم میزبان بهتر بازی را شروع کرد و در دقیقه 10 موفق شد توسط امیرحسین طاهونی به گل برتری برسد تا با پیروزی به رختکن برود؛ در نیمه دوم اما ده نفره شدن تیم میزبان، سبب شد تا شاگردان وینگو بگوویچ بر بازی مسلط شوند و در دقیقه 59 پیمان رنجبری آقای گل لیگ یک موفق شد، یازدهمین گل خود را ثبت کند تا بازی را به تساوی بکشاند.


برگزاری این بازی در چمن مصنوعی زمین اختصاصی شهرداری تبریز روی کیفیت بازی تاثیر گذاشته بود و کار را برای بازیکنان سخت کرده بود.


گل گهر با کسب این پیروزی می توانست با توجه به توقف روز گذشته مس کرمان برابر ملوان بندرانزلی، این تیم را به صدر بفرستد ولی آنها با یک امتیاز از زمین مسابقه خارج شدند تا شاهین شهرداری بوشهر که در دیدار همزمان با یک گل قشقایی را شکست داده بود، با 23 امتیاز به صدر برسد و شاگردان بگوویچ که 22 امتیازی شدند، باید چشم به هفته های آتی داشته باشند.


شهرداری تبریز هم با این تساوی 13 امتیازی شد و در رتبه دهم جدول 16 تیمی مسابقات قرار گرفت.

دیدگاه‌ها