کد خبر : 1569610 | 27 آبان 1397 ساعت 16:48 | 15.2K بازدید | 0 دیدگاه

بادران صفر – فجرسپاسی یک

لیگ یک/ این مهدی پاشای بدشانس

فجر سپاسی خارج از خانه برد بزرگ هفته را با شکست بادران به نام خود ثبت کرد.

لیگ یک/ این مهدی پاشای بدشانس

به گزارش "ورزش سه"، تیم فوتبال فجر سپاسی موفق شد با نتیجه یک بر صفر بادران تهران را شکست دهد تا بعد از جدایی مجید صالح از این تیم، یک برد با ارزش برای فجری ها در خانه حریف رقم بخورد.


بادران هفته گذشته با پیروزی برابر ملوان خود را به شرایط امیدوارکننده نزدیک کرده بود و بسیاری انتظار داشتند تا این تیم در ورزشگاه خانگی خود در زمین تهرانسر برابر فجرسپاسی نیز با پیروزی از زمین خارج شود اما این اتفاق رخ نداد تا بادران دوباره طعم شکست را بپذیرد.


شاگردان اسماعیل زارع در فجر سپاسی بازی را بهتر از حریف آغاز کردند قبل از دقیقه 20 با گلزنی علی امیری از حریف خود پیش افتادند و توانستند با نمایشی بهتر از میزبان خود در نیمه اول به برتری دست پیدا کنند.


بادران با سرمربی گری مهدی پاشازاده و بازیکنان با تجربه ای که در اختیار دارد، نتوانست در نیمه دوم نیز بازی را تغییر دهد تا گل دقیقه 19 بازیکن فجر سپاسی، اسماعیل زارع را در خارج از خانه به برد برساند. شاگردان پاشازاده در این دیدار فرصت های متعدد گلزنی خلق کردند اما درخشش دروازه بان تیم شیرازی و عملکرد خوب مدافعان این تیم در کنار بی دقتی بازیکنان بادران باعث شد تا شاگردان پاشازاده در تغییر نتیجه مسابقه ناموفق باشند تا به این ترتیب بادران شانس کاهش فاصله با صدر جدول را از دست بدهد.


فجر سپاسی با این برد 12 امتیازی شد و از انتهای جدول فاصله گرفت تا تغییر سرمربی و شوک به این تیم فعلا در روند شیرازی ها تاثیر گذار باشد. بادران که با انگیزه زیادی مسابقات را آغاز کرده بود، در این دیدار اما شکست خورد تا همچنان 15 امتیازی باقی بماند و با یک مسابقه کمتر در رده هشتم حضور داشته باشد.

دیدگاه‌ها