کد خبر : 1569723 | 28 آبان 1397 ساعت 10:42 | 9K بازدید | 0 دیدگاه

روبن: ما بایرنی‌ها حق نداریم از قهرمانی صحبت کنیم

آرین روبن می‌گوید بایرن مونیخ بعد از شروع متزلزل در فصل جدید شایسته‌ی آن نیست که از آن به عنوان یکی از مدعیان قهرمانی فصل جاری بوندس‌لیگا صحبت شود.

روبن: ما بایرنی‌ها حق نداریم از قهرمانی صحبت کنیم

به گزارش "ورزش سه"، با اینکه بایرن مونیخ پیش از آغاز وقفه‌ی بازی‌های ملی در لیگهای اروپایی، چند صباحی بود که از بحران شدید فاصله گرفته بود و در شش هفته‌ی آخر بوندس‌لیگا همه‌ی بازی‌هایش را با پیروزی پشت سر گذاشته بود ولی آرین روبن وینگر هلندی و ستاره‌ی کهنه‌کار این تیم آلمانی می‌گوید او و هم‌تیمی‌هایش پیش از آنکه بتوانند به قهرمانی در فصل جاری بوندس‌لیگا فکر کنند، باید به ثبات برسند و نشان دهند که بعد از چند بازی دوباره وارد ضعف و بحران نخواهند شد.

 

بایرن مونیخ از سال 2012 به این سو به حاکم بلامنازع و قدرت اول فوتبال باشگاهی آلمان تبدیل شده و پیش از شروع فصل 2018-2019 هم همه گمان می‌کردند که در این فصل هم اوضاع به همان روال خواهد بود.

 

اما منصوب کردن نیکو کوواچ به عنوان سرمربی جدید بایرن نتوانست نتایجی که مسئولین این باشگاه امیدوار بودند را نصیب این تیم کند و بایرن در شروع فصل در برهه‌ای آنچنان در بحران فرو رفته بود که هر لحظه انتظار می‌رفت این بحران به اخراج کوواچ و تغییرات عمده در بایرن منجر شود. با اینکه بایرن بعد از آن تا حد زیادی از بحران فاصله گرفت ولی غول ایالت باواریا همچنان با هفت امتیاز اختلاف نسبت به بوروسیا دورتموند صدرنشین، در رتبه‌ی پنجم جدول رده‌بندی بوندس‌لیگا قرار دارد.

 

شکست 3-2 مقابل دورتموند پیش از وقفه‌ی بازی‌های ملی بود که بایرن را به رتبه‌ی پنجم فرستاد. آرین روبن می‌گوید به خاطر این شکست و جایگاهی که بایرن مونیخ در حال حاضر در جدول دارد، بازیکنان بایرن به هیچ وجه نباید درباره‌ی فتح جام و قهرمانی بوندس‌لیگا صحبت کنند.

 

روبن در مصاحبه با تلویزیون آلمانی ARD گفت:" ما در حال حاضر حق نداریم راجع به قهرمانی صحبت کنیم چون به اندازه‌ی کافی خوب نیستیم".

 

اما با وجود انتقادهای زیادی که در آلمان از نیکو کوواچ می‌شود، روبن از روزی که کوواچ از آینتراخت فرانکفورت به بایرن آمده از او حمایت کرده است. آرین روبن در مصاحبه‌ی خود بار دیگر از سرمربی‌اش حمایت کرد و گفت:" کوواچ خیلی خیلی جاه‌طلب است و سخت‌کوش. ولی باید این را به صراحت بگویم که سرمربی بایرن مونیخ بودن به هیچ وجه کار ساده‌ای نیست".

 

1355801

دیدگاه‌ها