کد خبر : 1569759 | 28 آبان 1397 ساعت 11:32 | 5.8K بازدید | 0 دیدگاه

حمایت رئیس فدراسیون اسپانیا از لوئیس انریکه

لوئیس روبیالس، رئیس فدراسیون فوتبال اسپانیا به حمایت از لوئیس انریکه پس از ناکامی این تیم در رسیدن به جمع 4 تیم برتر لیگ یوفا پرداخت.

حمایت رئیس فدراسیون اسپانیا از لوئیس انریکه

به گزارش "ورزش سه"، انریکه جانشین خولن لوپتگی شد و در ابتدای حضورش نتایج خوبی کسب کرد ولی دو شکست پیاپی مقابل انگلیس و کرواسی باعث شد تا این تیم از صعود به جمع 4 تیم برتر لیگ یوفا باز بماند. با این وجود، روبیالس که لوپتگی را به خاطر بستن قرارداد با رئال اخراج کرده بود، به حمایت از انریکه پرداخت.

 

 

 

1345265

 

 

او گفت:" البته که ما دوست داشتیم صعود کنیم ولی حداقل در لیگ A باقی ماندیم.  فکر می‌کنم تیمی در حال ساخته شدن با بازیکنان جوان است. باید گام به گام پیش برویم و به بازیکنان باور داشته باشیم. مطمئنا یک نسل جدید در راه است. مربی به ما اعتماد دارد که این بازیکنان جوان را آورده است. برای هر آنچه که او انجام می‌دهد، حمایت کامل از سوی ما را خواهد داشت. ما برایش خوشحالیم. "

 

شب گذشته اسپانیا موفق شد بوسنی را در دیداری دوستانه شکست دهد و روبیالس ادامه داد:" توانستیم از این بازی در جزیره قناری لذت ببریم. البته آب و هوا کمی بد شد ولی خوشحالیم که به خوبی برای بازی های پیش رو آماده می‌شویم."

دیدگاه‌ها