کد خبر : 1569765 | 28 آبان 1397 ساعت 12:07 | 7.1K بازدید | 0 دیدگاه

ورود بامدادی کاروان ایران به دوحه

تمرین عصرگاهی تیم ملی در ورزشگاه الاهلی

کاروان تیم ملی ایران دقایق ابتدایی بامداد وارد فرودگاه دوحه شد تا اردوی 72 ساعته برای بازی با ونزوئلا در این شهر برپا کند.

تمرین عصرگاهی تیم ملی در ورزشگاه الاهلی

به گزارش "ورزش سه"، بعد از این که ونزوئلا به دلایل مشکلات دیپلماتیک حاضر به سفر تهران نشد طبق هماهنگی های به عمل آمده مصاف دو تیم به شهر دوحه و ورزشگاه اختصاصی الاهلی موکول شد از همین رو کاروان ایران شب گذشته با پرواز ساعت 22:45 راهی قطر شد و 30 دقیقه بامداد به دوحه رسید.


اعضای تیم ملی در حالی به دوحه رسیدند که یکی دو نماینده سفارت ایران در قطر به استقبال آنها در فرودگاه آمده بودند تا کاروان تیم ملی را تا محل اسکان در یکی از هتل های شهر دوحه همراهی کنند. با توجه به این که بازیکنان دیروقت به دوحه رسیدند کارلوس کی روش تمرین نوبت صبح را منتفی کرد تا اولین جلسه تمرین تیم ملی عصر امروز در ورزشگاه اختصاصی الاهلی برگزار شود.


این تمرین از ساعت 18:30 درست هم زمان با ساعت بازی آغاز می شود تا بازیکنان آخرین جلسه تمرینی سنگین و فشرده خود را زیر نظر سرمربی تیم ملی و سایر مربیان در ورزشگاه الاهلی برگزار کنند. دیدار ایران با ونزوئلا روز سه شنبه از ساعت 18:30 برگزار می شود.


نکته جالب در خصوص اردوی تیم ملی در دوحه به حضور سامان قدوس در هتل محل اسکان تیم ملی و استقبال او از بازیکنان و مربیان بعد از ورود به این هتل برمی گشت. ستاره دو ملیتی ایران بنا به دلایلی از سفر به تهران بازماند تا در دوحه خود را به اردو رسانده و عصر امروز اولین جلسه تمرینی را با سایر ملی پوشان برگزار کند.

دیدگاه‌ها