کد خبر : 1569771 | 28 آبان 1397 ساعت 12:17 | 17.9K بازدید | 0 دیدگاه

جدالی که هفته بعد تکرار می‌شود(عکس)

بازی هفته آینده پرسپولیس و تراکتورسازی پر از تقابل های جذاب و هیجان انگیز خواهد بود.

به گزارش "ورزش‌سه"، پرسپولیس و تراکتورسازی در شرایطی روز یکشنبه هفته آینده به مصاف یکدیگر می روند که این مسابقه برای هردو تیم اهمیت زیادی دارد. سرخ های تهرانی بعد از مسابقات لیگ قهرمانان آسیا در برنامه ای فشرده باید بازی های معوقه و 3 بازی هفته های سیزدهم تا پانزدهم خود را انجام بدهند. یکی از این مسابقات با تراکتورسازی است که هفته آینده انجام خواهد شد و حساسیت زیادی دارد.


از سوی دیگر تراکتورسازی که این فصل با جذب ستاره های پرشمار و کاپیتان های تیم ملی جذاب تر از قبل شده است برای موفقیت مقابل پرسپولیس تلاشش را خواهد کرد. نماینده آذربایجان در لیگ برتر 3 برد متوالی کسب کرده و به بالای جدول رسیده و هرگز دوست ندارد شرایط خوبش را از دست بدهد.


یکی از تقابل های جذاب بازی هفته آینده میان علیرضا بیرانوند دروازه بان تیم ملی با 3 کاپیتان این تیم خواهد بود؛ مسعود شجاعی، اشکان دژاگه و احسان حاج صفی که این روزها در اردوی تیم ملی با بیرانوند هم بازی هستند و در تمرینات بارها مقابل هم قرار گرفتند حالا در بازی روز یکشنبه رقیب خواهند بود و برای موفقیت خود تلاش می کنند.

 

1355839


بی تردید دژاگه که یکی از عناصر هجومی تراکتورسازی است و مصدومیتش هم برطرف شده مقابل پرسپولیس انگیزه زیادی برای گل زدن دارد و در این صورت جدال های جذابی میان او و بیرانوند شکل خواهد گرفت.

 

دیدگاه‌ها