کد خبر : 1569782 | 28 آبان 1397 ساعت 12:37 | 11.8K بازدید | 0 دیدگاه

تمرین هلند پیش از نبرد سرنوشت با آلمان(عکس)

بازیکنان تیم ملی هلند دیروز یکشنبه در آستانه‌ی دیدار با آلمان در لیگ ملتهای یوفا در شهر گلزن‌کرشن آلمان تمرین کردند.

تمرین هلند پیش از نبرد سرنوشت با آلمان(عکس)

به گزارش "ورزش سه"، رونالد کومان سرمربی تیم ملی هلند که شاگردانش امشب در رقابتهای لیگ ملتهای یوفا به مصاف آلمان سقوط کرده به لیگ B این رقابتها می‌رود در این جلسه‌ی تمرینی که دیروز در استادیوم ولتینز آرنا، استادیوم اختصاصی شالکه و محل برگزاری دیدار تیمهای آلمان و هلند برگزار شد از شاگردانش خواست روحیه‌ی بالای خود را در روز بازی با ژرمن‌‌ها هم حفظ کرده و با همین روحیه و اعتماد به نفس به مصاف آنها بروند. شاگردان کومان که روز جمعه فرانسه را 2-0 شکست داده‌اند این روزها از اعتماد به نفس بالایی برخوردارند.

 

رونالد کومان به خبرنگاران گفته بود که شاگردانش با پیروزی مقابل فرانسه قدم بسیار بزرگی برداشته‌اند و اگر دوشنبه شب بتوانند همان نتیجه را در مقابل آلمان هم تکرار کنند وارد یکی از بهترین دوره‌های چند صباح اخیرشان خواهند شد. بازیکنان نارنجی‌پوش دیروز در جلسه‌ی تمرین‌شان راحت و سرحال به نظر می‌رسیدند و با جدیت خود را برای بازی مقابل حریف سرسخت‌شان آلمان آماده می‌کردند.

 

در جریان تمرین هلند که زیر نورافکن برگزار شد خبرنگاران رسانه‌ها توجه زیادی به ویرجیل فن دایک، ستاره‌ی لیورپول و تیم ملی هلند نشان می‌دادند.

 

1355854

 

هلند در صورتیکه موفق شود آلمان را شکست دهد به عنوان صدرنشین گروه اول به رقابتهای فینال لیگ ملتهای یوفا که تابستان آینده برگزار خواهد شد، صعود می‌کند. کومان که بعد از پیروزی روز جمعه‌ی تیمش مقابل فرانسه بازیکنان خود را ستایش کرده بود گفت انتظار دارد بازیکنانش روز دوشنبه هم در همان سطحی ظاهر شوند که در مقابل فرانسه ظاهر شده بودند.


دیلی بلایند بازیکن منچستریونایتد و نیتان آکه هم از دیگر بازیکنان هلندی بودند که در این تمرین پرتلاش ظاهر شدند و توجه خبرنگاران را به خود جلب کردند. دو بازیکنی که قصد داشتند با تلاش مضاعف در جریان این تمرین جایگاه خود را به عنوان بازیکنان فیکس هلند در بازی مقابل آلمان تضمین کنند.

 

1355853

 

پاتریک فن آنهولت یکی از بازیکنانی است که کومان به او امید زیادی بسته تا در سمت چپ با نفوذهای سریع خود به فاز تهاجمی هلند کمک کند و برای مانشافت دردسرساز شود. صحبت‌های کومان با فن آنهولت در جریان تمرین نارنجی‌پوشان از دیگر مواردی بود که توجه خبرنگاران را جلب کرده بود.

 

1355852

 

دیدگاه‌ها