کد خبر : 1569783 | 28 آبان 1397 ساعت 12:40 | 11.6K بازدید | 0 دیدگاه

تیم فرهاد کاظمی یک گل تا بهترین تیم تهاجمی

تیم فرهاد کاظمی که با یک امتیاز اختلاف نسبت به تیم های شاهین شهرداری بوشهر و مس کرمان در رده سوم جدول رقابت های فوتبال قهرمانی دسته اول باشگاه های کشور قرار دارد یک بازی کمتر انجام داده است.

تیم فرهاد کاظمی یک گل تا بهترین تیم تهاجمی

به گزارش "ورزش سه"، این تیم در صورت پیروزی در بازی معوقه 25 امتیازی می شود و به صدر جدول می رود. اما نکته قابل تامل در مورد سرخپوشان پاکدشت عملکرد خوب این تیم در فاز تهاجمی است. شاگردان فرهاد کاظمی در 11 بازی انجام داده 24 گل زده اند و این بدین معنی است که معدل گل زده این تیم در هر بازی 2.28 است و این تیم با یک گل دیگر در کنار گل گهر سیرجان تهاجمی ترین تیم دسته اول شناخته خواهد شد.


تیم سرخپوشان پاکدشت در سایه عملکرد خوب در فاز تهاجمی در فاز دفاعی هم موفق عمل کرده است، بطوریکه در 11 بازی تنها 10 گل خورده است و معدل گل خورده این تیم در هر بازی به یک گل نمی رسد. در بین تیم های بالانشین جدول شاهین شهرداری بوشهر در فاز دفاعی بهتر عمل کرده است و تا به این جای کار تنها 7 گل خورده است. البته باید به این نکته اشاره کرد تعداد گل های این تیم به عدد 17 رسیده است یعنی 7 گل کمتر از تیم سرخپوشان پاکدشت.


بر خلاف هفته های ابتدایی اکنون رقابت های فوتبال قهرمانی دسته اول باشگاه های کشور مدعیان بیشتری پیدا کرده است و علاوه بر سه تیم یاد شده گل گهر و آلومینیوم اراک هم در تدارک صعود به لیگ برتر هستند و بی شک در هفته های آتی باز هم به جمع مدعیان تیم های جدیدی اضافه می شوند.


فرهاد کاظمی در آخرین گام تیم پیکان را به لیگ برتر رهنمون کرده بود.

 

دیدگاه‌ها