کد خبر : 1569790 | 28 آبان 1397 ساعت 12:58 | 54.4K بازدید | 0 دیدگاه

جریمه اس.خوزستان؛ 6 امتیاز و یک پنجره بسته

کمیته انضباطی فیفا 6 امتیاز از تیم فوتبال استقلال خوزستان کسر کرد و یک پنجره نقل و انتقالاتی این تیم را بست.

جریمه اس.خوزستان؛ 6 امتیاز و یک پنجره بسته

 

به گزارش "ورزش سه"، با اعلام سازمان لیگ فوتبال ایران و بر اساس حکم کمیته انضباطی فدراسیون جهانی فوتبال، فیفا باشگاه استقلال خوزستان به دلیل عدم پرداخت مطالبات دیوید ساکونی جریمه شد.


جریمه در نظر گرفته شده برای این باشگاه خوزستانی، کسر 6 امتیاز و محرومیت از خرید بازیکن در یک پنجره نقل و انتقالاتی است که می تواند قهرمان لیگ پانزدهم را وارد بحرانی به مراتب دشوارتر از وضعیت کنونی کند.


آبی های خوزستانی که همواره در سال های گذشته با مشکلات شدید مالی دست و پنجه نرم می کردند، با کسر این 6 امتیاز در جدول رده بندی اکنون تنها 4 امتیاز دارند و قعرنشین جدول لیگ برتر محسوب می شوند تا حالا کار سختی برای بقا در لیگ برتر داشته باشند.


نماینده سابق استقلال خوزستان البته فرصت چندانی برای پرداخت بدهی خود به ساکونی ندارد و اگر این جریمه پرداخت نشود، جریمه های سنگین تر مانند سقوط به دسته های پایین تر و لغو امتیاز این تیم شامل حال آبی های خوزستانی خواهد شد و مدیران این باشگاه باید هر چه سریعتر برای حل این مشکل، اقدام لازم را انجام دهند.


فصل گذشته نیز باشگاه پدیده با چنین جریمه ای رو به رو شد و استقلال تهران نیز در لیگ شانزدهم از خرید بازیکن در یک پنجره نقل و انتقالاتی محروم ماند اما به نظر می رسد همچنان تیم های لیگ برتری از این موضوع درس نمی گیرند و پرونده های پرتعدادی برای فوتبال ایران در فدراسیون جهانی فوتبال در جریان است.

دیدگاه‌ها