کد خبر : 1569797 | 28 آبان 1397 ساعت 13:19 | 7.6K بازدید | 0 دیدگاه

قرار بود بازی نکنند اما با نود ارومیه بازی کردند

شیخ ویسی: می خواهم مقابل پرسپولیس کلین شیت کنم

پیکان شرایط خوبی داشت و سه برد پیاپی به دست آورد اما بعد از تعطیلات یک ماهه لیگ این تیم نتوانست به روند موفقیت آمیزش بازگردد.

شیخ ویسی: می خواهم مقابل پرسپولیس کلین شیت کنم

به گزارش" ورزش سه" پیکان امروز باید از بازی های عقب افتاده لیگ برتر به مصاف پرسپولیس برود مسابقه ای که باید در هفته نهم برگزار می شد اما ساعت 16:30 در ورزشگاه ازادی انجام می شود. وحید شیخ ویسی دروازه بان پیکان امسال یکی از عوامل مهم در استحکام خط دفاعی این تیم بوده هرچند پیکان در آخرین بازی هایش برابر تراکتورسازی و پارس جنوبی 5 گل خورد و به نوعی آن قلعه محکم تا حدودی نفوذپذیر شد. شیخ ویسی در گفت و گویی با روزنامه « ایران ورزشی» درباره شرایط پیکان پیش از این مسابقه صحبت کرده که حرف هایش را می خوانید:


اوضاع تیمی ما الان هم خیلی خوب است و آرامش داریم. درست است که در هفته‌های اخیر در نتیجه‌گیری ضعیف بودیم اما در چند بازی باقی مانده تا نیم فصل اول جبران می‌کنیم.  بازی با پرسپولیس ، بازی سختی است. به هر حال ما با نایب قهرمان آسیا بازی داریم. درست است چند بازیکن این تیم غایب هستند اما تیمی که مقابل ما قرار می‌گیرد احتمالا 8، ‌9 بازیکن آن، در فینال لیگ قهرمانان آسیا حضور داشتند. به همین دلیل مطمئنیم کار سختی داریم و باید هم به لحاظ فنی و هم ذهنی آماده این بازی سخت شویم.


اولین باخت پرسپولیس


 فصل گذشته نخستین شکست پرسپولیس در لیگ برتر را پیکان رقم زدیم و امروز هم تمام فکر و ذکر ما همین است که بازی را با پیروزی پشت سر بگذاریم. البته بازی در زمین حریف است و تماشاگران زیادی به ورزشگاه می‌آیند اما ما به یک امتیاز هم راضی نیستیم و صددرصد برای برد به زمین می‌رویم. قطعا من هم دوست دارم در این بازی کلین شیت کنم و در موفقیت تیمم نقش ایفا کنم.

 

3 گل پارس جنوبی


 2 گل پارس جنوبی پنالتی بود اما باور کنید بچه‌ها آنقدر خوب کار کردند که حداقل باید یک گل می‌خوردیم یا اصلا گل نمی‌خوردیم اما متاسفانه شرایط به گونه دیگری رقم خورد. با این حال من هم مثل آقای جلالی معتقدم که پنالتی های حریف و حتی اخراج مهدی شیری هم از جانب داور درست بود.

 


شایعات درباره شیری


نمی‌دانم چرا این حرف و حدیث‌ها درباره مهدی شیری به وجود آمد. ما بعد از بازی با پارس جنوبی جم قرار بود با فولاد بازی کنیم. ضمن اینکه هیچ فوتبالیستی فکر نمی‌کنم عمدا چنین کاری کند. به هر حال قرار بود با فولاد بازی کنیم که 4، 5 روز بعد از بازی با پارس، اعلام شد بازی بعدی‌مان مقابل پرسپولیس است.


 البته باز هم بحث تعویق دوباره بازی با پرسپولیس پیش آمد که طبیعی بود اعتراض کنیم. ما دین‌مان را قبلا ادا کردیم. قرار بود بحث این مساله باز نشود اما بد نیست نکته‌ای را بگویم. قبلا قرار بود پرسپولیس استراحت کند که با شرایط بهتری در لیگ قهرمانان آسیا بازی کند اما با وجود اینکه ما با این مساله موافقت کردیم، دیدیم این تیم با نود ارومیه بازی کرد که جای تعجب داشت. به هر حال انتظار می‌رفت پرسپولیس طبق برنامه‌ای که تعیین شده بود پیش برود.


به جمع مدعیان برمی گردیم


بازی با پرسپولیس را نمی توان پیش‌بینی کرد اما ما می‌بریم. به تیم‌مان اطمینان دارم و می‌دانم اگرچه در 2، 3 بازی گذشته موفق نبودیم و یک مساوی و 2 باخت داشتیم اما الان انگیزه بالایی داریم که ببریم. تیم ما درست است که کمی از تیم‌های بالای جدول فاصله گرفته اما یک بازی کمتر دارد که اگر در این بازی به پیروزی برسیم می‌توانیم به جمع مدعیان برگردیم. پس شانس رسیدن به سهمیه آسیا را داریم هر چند امسال تیم‌های قوی زیاد هستند. مثلا پدیده که الان صدرنشین است، سپاهان، استقلال، پرسپولیس و حتی ذوب‌آهن که دارد جان می‌گیرد، تراکتور و سایپا هم تیم‌های خوبی هستند.

دیدگاه‌ها