کد خبر : 1569811 | 28 آبان 1397 ساعت 14:31 | 13.4K بازدید | 0 دیدگاه

مسابقه بادران و فجر تا پایان مشکلی نداشت؛

محمودزاده: گاز اشک‌آور تحریک کننده است !

فریبرز محمودزاده می گوید که شاید نیروی انتظامی می توانست با سعه صدر بیشتری عمل کند تا در پایان دیدار برابر بادران کار به استفاه از گاز اشک آور کشیده نشود.

محمودزاده: گاز اشک‌آور تحریک کننده است !

به گزارش ورزش "سه "، روز گذشته دیدار دو تیم بادران و فجرسپاسی شیراز در تهرانسر برگزار شد و تیم میهمان در پایان موفق شد با یک گل شاگردان مهدی پاشازاده را از پیش رو بردارد؛ این شکست خانگی و ادامه فراز و نشیب های بادران، سبب ناراحتی برخی از هواداران این تیم و درگیری با نیروی انتظامی و استفاده از گاز اشک آور شد، که در همین رابطه فربیرز محمود زاده مسئول برگزاری مسابقات لیگ یک می گوید: « با ناظر مسابقه صحبت کردم و او اعلام کرد در جریان بازی از ابتدا تا انتها چه از سوی تیم میهمان و چه تیم میزبان، هیچ خللی در روند برگزاری مسابقه ایجاد نشده است. یعنی مسابقه ما بدون هیچ مشکلی به پایان رسید و سپس دو تیم بدون مشکل به رختکن رفتند.»


وی همچنین گفت: پس از پایان بازی تماشاگران تیم میزبان (بادران) نسبت به عملکرد تیم خود اعتراض داشتند که در این اوضاع یکی از تماشاگران با نیروی انتظامی درگیر می‌شود. نیروی انتظامی نیز برای کنترل وضعیت از گاز اشک‌آور استفاده می‌کند که این موضوع هم در حوزه اختیارات خودشان است و ما نمی‌توانیم در کار آنها دخالت کنیم.


او در ادامه خاطر نشان کرد: ما از زحمات نیروهای انتظامی تشکر می‌کنیم که در تمام بازی‌ها یار و یاورمان هستند. مسئول برگزاری مسابقات لیگ دسته اول با بیان این جلمه تصریح کرد: چیزی که به گوش ما رسیده این است که نیروی انتظامی در برخورد با این هوادار اگر از گاز اشک‌آور استفاده نمی‌کرد و سعه صدر بیشتری نشان می‌داد، شکل بهتری داشت. شما خودتان می‌دانید استفاده از گاز اشک‌آور خودش عامل تحریک ‌کننده است.

 

محمودزاده در ادامه تصریح کرد: من بازهم تأکید می‌کنم، در بازی دیروز با وجود تشکر از زحمات نیروی انتظامی، شنیده‌ها حاکی از آن است که می‌شد با سعه صدر بیشتری عمل کرد و از گاز اشک‌آور استفاده نمی‌شد. وقتی از گاز اشک‌آور استفاده می‌شود همه فکر می‌کنند چه مسئله مهمی پیش آمده است. البته این موضوع به منزله دخالت ما در کار نیروی انتظامی نیست،‌ چون اصلاً این موضوع در حوزه اختیارات ما نیست و این نیرو به طور مستقل کار می‌کند در بسیاری از بازی‌ها هم کمک ما بوده است.

 

وی همچنین در انتهای صحبت هایش گفت: در هر صورت همان‌طور که گفتم در روند بازی هیچ مشکلی نبوده است و حالا هم باید منتظر گزارش ناظر مسابقه باشیم و مسئولان بیایند تا این مورد برررسی شود. من باز هم تأکید می‌کنم بازی‌های لیگ دسته اول به مراحل حساس خود نزدیک می‌شود و من همه تیم‌ها را به آرامش دعوت می‌کنم و امیدوارم مسابقات بدون هیچ مشکلی برگزار شود.»

دیدگاه‌ها