کد خبر : 1569835 | 28 آبان 1397 ساعت 16:25 | 14.2K بازدید | 0 دیدگاه

برنامه پرفشار علی منصور برای اصفهانی‌ها

سرمربی جدید تیم ذوب‌آهن اصفهان برای کاهش نقطه ضعف بازیکنانش تمرینات پرفشاری را در نظر گرفته و به دنبال پیروزی در مسابقات پیش روی خود است.

برنامه پرفشار علی منصور برای اصفهانی‌ها

به گزارش "ورزش‌سه"،  چندی پیش علیرضا منصوریان با برکناری امید نمازی به ذوب‌آهن پیوست تا در اصفهان به دنبال موفقیتی دوباره در سومین تجربه مربیگری خود در چند سال اخیر باشد.


منصوریان به محض حضور در ذوب‌آهن تمرینات تیم جدیدش را به دو نوبت در روز افزایش داد تا به شناخت بهتری از این تیم در فرصت کمی که دارد برسد. گویا مشکلات بدنی نقطه ضعف اصلی ذوبی‌ها در لیگ هجدهم بوده است. به خصوص اینکه آمار نشان می‌دهد نایب قهرمان لیگ هفدهم در این فصل بیشتر گل‌هایش را از دقیقه 70 تا 90 دریافت کرده و می‌توان یکی از دلایلش را افت بدنی بازیکنان سبزپوش دانست. به همین دلیل در چند روز اخیر تمرینات پرفشار برای بازیکنان در نظر گرفته شد و ذوبی‌ها تحت فشار بدنی قرار گرفتند. به همین علت تمرینات امروز سبزپوشان اصفهانی‌ها تعطیل شد و طبق تصمیم کادرفنی این آخرین تعطیلی تا پایان نیم فصل اول لیگ برتر است.


هم‌چنین سرمربی تازه وارد ذوب‌آهن بر رفت و آمد بازیکنانش بسیار تمرکز کرده و همه فعالیت آن‌ها را زیر نظر دارد. طبق تصمیم منصوریان برنامه اصلی تمرینات ذوب‌آهن به تعطیلات 55 روزه نیم فصل موکول می‌شود تا آمادگی لازم برای حضور در نیم فصل دوم و لیگ قهرمانان آسیا به دست آید.

دیدگاه‌ها